Here I am! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu Here I am! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu

Here I am!

Blijf op de hoogte en volg Tessa

17 September 2012 | Verenigde Staten, Miami

16 september 2012

Lieve allemaal,

Na een lange vlucht, een aantal controles, zoektocht en een taxirit zit ik dan eindelijk in me kingsize bed, zoals een echte manager beaamt! Hahaha. Ik ben echt helemaal gesloopt, maar toch vind ik dat ik jullie een verhaal schuldig ben:p

Goed, gister avond toen ik me laatste spulletjes had klaargemaakt en me wekker had gezet om 5:30!!! Kwam ik tot de conclusie dat me handdoek onder in de koffer lag, ik denk fuck.. Ik moet morgen toch douchen! Dus ik receptie gebeld, geen handdoek te leen... En ik had dus ECHT geen zin om alles weer overhoop te halen, dus ik dacht, bedenk wel wat.

Om 5:30 ging dus de wekker, ik douchen, 2 keer raden waar ik me mee afgedroogd heb:p haha juist, me beddengoed!! Dat had ik toch niet meer nodig! Haha, naja 6 uur bij receptie, uit gecheckt uit het YMCA en vervolgens naar de bus gelopen (10 minuten met een koffer, trolly en handtas!) nou, die kwam dus veel te laat, maar slim als we waren hadden we daar al rekening mee gehouden.
8 uur waren we bij heatrow om in te checken, je raad het al, alles van iedereen te zwaar. Maar, beetje smokkelen en wimperknipperen doet wonderen:D
Vervolgens ontbijten bij de Starbucks en toen 2 uur wachten voor we konden boarden.

Toen we naar de gate liepen zag ik ze al staan, het kan ook niet anders, oversized Amerikaanse vliegtuigen! Tje wat een ding! Dubbeldekker:)
Maar helaas hadden we allemaal andere plekken en zaten we verspreid over het vliegtuig... 9 uur zonder iemand om tegen aan te kletsen, pfoe... Dat gaat een moeilijke worden, maar dat viel best mee!! Heb 4 films gekeken en nog wat gelezen ook!! (in me nieuwe boek:p) maar, inschattingsfoutje.. Toen we gingen landen, toen moest de reis eigenlijk nog pas beginnen... Oef!

Kom uit dat vliegveld en vanaf daar word je al gesplitst, tuurlijk hadden we elkaar al 9 uur niet gezien, maar had graag een punt af willen spreken!
Maar allemaal apart door de douane heen, en allemaal apart mochten we het land niet inkomen! Fuck!!
Dus zagen we elkaar allemaal weer in de kamer waar je zit voordat je naar de "verhoorkamer" gaat, tussen de criminelen... Foe!
Na daar 2 uur gewacht te hebben en kelly en latoya er al doorheen waren was ik aan de beurt. Nou het zweet brak me uit! Ze stellen 10 keer dezelfde vragen, dus ik dacht, ik heb het goeie antwoord niet gegeven... Maarja, als ik opeens wat anders zeg is dat ook weer niet goed! Maar uiteindelijk, na een half uur ondervraagt te zijn kon ik eindelijk me koffer gaan ophalen. Ik denk yes! Nu kan ik eindelijk roken!
Maar niets was minder waar... Ik kwam bij de "randomcheck" jaja... Nou dat is dus echt verschrikkelijk, nog erger als 3 uur wachten, want dan moet je al je bagage uit tassen en trolly halen! Ik denk shiiit, dit krijg ik nooit meer ingepakt!
Maar na daar weer een half uur te zijn geweest mocht ook me bagage mee in de U.S. Nou gelukkig maar... Toen ik eindelijk buiten was, kon ik niemand vinden... En volgens de man van de beveiliging was er echt maar 1 uitgang!
Net toen ik de moet had opgegeven en naar een taxi voor 1 persoon wilde vragen, kwamen daar me medemanagers aan! Behalve Aleks, die was in geen velde of wegen te bekennen!
Weer een kwartier nagedacht en toen besloten om te zien of ze al ingecheckt was voor het hotel, en thank god dat was ze!
Dus eindelijk waren we weer herenigd, alleen tot mijn grote verdriet slaap ik niet met Aleks op een kamer:( maar met Latoya, die sinds we in het vliegtuig zijn gestapt nog niets anders heeft gedaan dan tegen me snouwen... Gezellig!!!

Na, net zoals al het andere maak ik ook hier wel weer wat van. In ieder geval ben ik er, veilig en wel! Met een kingsize bed:) zo blij!!!
Beetje zenuwachtig voor morgen, maar ook dat zal vast goed komen!

Okee liefjes, hele fijne nacht en week... Ik heb hier free wifi all the time, dus zal als het huiswerk mee valt lekker vaak op het internet zijn!
Oh en by the way... Het regent hier kijhard, al sinds ik er ben:)

Niets dan liefs vanuit Miami
Dikke kuss en knuffels, me!

  • 17 September 2012 - 09:23

    Ina:

    Lieve Tessa, klaar voor een nieuw avontuur lees ik. Miami, ik dacht sunshine. Nou je bent er, veilig en wel en nu klaar voor de start. Als manager, mennn wat een titel. Ga ervan genieten he! Hier maandagochtend en ik ben op zoek naar de zin. Nog niet gevonden, dus nog maar een kopje thee. Heel veel managementplezier Tessa. Dikke zoen

  • 17 September 2012 - 09:26

    Mama:

    Dag liefste schat, wat een avonturen toch weer in jouw jonge leventje. En wat los je het toch allemaal goed op. Je verhalen zijn geweldig om te lezen. Je doet het toch allemaal maar in je eentje. Maar gelukkig bestaat de mobiele telefonie, zodat we elkaar vaak kunnen spreken. Ben heel benieuwd wat deze week je weer gaat brengen. Het is toch een ervaring, die je mooi meeneemt en nooit meer vergeten. Hopelijk kun je ook een beetje genieten van Miami en gaat de zon schijnen, zodat je ook nog gebruik kunt maken van het buitenzwembad. Hier gaat alles goed hoor, we missen je wel natuurlijk. Maar zijn druk met onze vaartripjes. Nu weer aan het werk (alleen eerst ff jou een berichtje sturen....). Bedankt dat je ons laat meegenieten van je grote avontren en al je mooie verhalen. Er zullen er deze week vast weer wat bijkomen. Lieverd, ga genieten en veel ervaring opdoen. Ik denk aan je en heb alle vertrouwen in je. Dikke kus van mij. Hou van je tot de maan en terug.

  • 17 September 2012 - 09:55

    Sylvana:

    Lieve Tessa!!
    Altijd fijn om veilig en wel aan te komen op plaats van bestemming!!
    Na een aantal hindernissen!! Hier komt het niet met bakken uit de lucht maar de herfst doet wel al een beetje zijn intrede.
    Slaap lekker in je king-size bes!! En veel succes!
    Liefs en dikke Xxxx Sylvana

  • 17 September 2012 - 09:55

    Sylvana:

    Lieve Tessa!!
    Altijd fijn om veilig en wel aan te komen op plaats van bestemming!!
    Na een aantal hindernissen!! Hier komt het niet met bakken uit de lucht maar de herfst doet wel al een beetje zijn intrede.
    Slaap lekker in je king-size bes!! En veel succes!
    Liefs en dikke Xxxx Sylvana

  • 17 September 2012 - 10:17

    Lioba:

    Hoin Tes, Altijd lekker weer veilig geland. Miami zal van je genieten ... en ook anders om natuurlijk. Heel veel succes daar met alles maar onthoudt dat je niet meer kan doen dan je best dus 'Go for it!" Slaap vooral lekker in je King-Size bed en hopelijk valt je kamergenootje mee, ze zal toch wel weer bijtrekken met zo'n lachebek op de kamer!?!?!?! Veel plezier en tot mails, liefs Lioba

  • 17 September 2012 - 13:06

    Papa:

    Hi Tess, wat een streng land! Een reden te meer om op te letten. Het is misschien wat vroeg, maar als je eind van de week terugkomt, zorg dan dat je je koffers niet onbeheerd ergens laat staan. Dat niemand er wat in kan doen. En voor niemand wat meenemen. Maar dat weet je natuurlijk al, als wereldreiziger.

    Een hele mooie tijd in Miami! xxxxxx

  • 18 September 2012 - 17:49

    Caroline:

    He liefste Tess, wat een avonturen weer. Jij beleeft altijd wel wat, ook zo weer op deze vliegreis.
    Gelukkig voor jou dat het uiteindelijk weer goed is gekomen al kostte het je wel veel tijd. En
    alleen 9 uur reizen naar Miami is ook niet echt fijn. Daarna toch weer bij elkaar met de andere managers.
    Alleen geen gezellige roommie helaas, hopelijk komt het nog goed. Fijn om weer zo betrokken te zijn
    bij jouw verhalen. Veel suc6 deze week en zet 'm op. En hopelijk heb je nog wat vrije tijd over om
    wat van Miami te zien. Hier alles ok, vandaag ook hier regen, morgen weer beter. Moet ook want
    dan ben ik lekker vrij kan ik ervan genieten. Nou lieffie hou ons op de hoogte en tot je volgende blog.
    Lots of love and big hugs xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Hallo allemaal, Dit is 'm dan, mijn reisdagboek van alweer het 3e grote buitenlandse avontuur. Dit keer: werken op een cruiseboot. Het is voor mij letterlijke een "wereldse" ervaring. Ik moet er veel voor laten, maar het zal het waard zijn. Ik hoop dat jullie genieten van mijn verhalen, and remember: The sky is the limit! Liefs, Tessa

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 74401

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 25 September 2012

Management course!

02 December 2012 - 02 Juli 2012

Een nieuw thuis voor 7 maanden; AZURA

04 September 2011 - 15 Juni 2012

Tessa op Cruise

Landen bezocht: