Management course! - Reisverslagen van Tessa van Wingerden - WaarBenJij.nu Management course! - Reisverslagen van Tessa van Wingerden - WaarBenJij.nu

Management course!

lieve allemaal,
Daar ga ik dan weer, op naar het volgende avontuur!

Juist een uur geleden, heb ik een email van Steiner gehad dat ik volgende week maandag 3 september naar Londen ga voor 2 weken en daarna naar Miami voor 1 week om de management cursus te volgen!!

Never a dull moment dus maar!
Maar geen paniek, na deze drie weken kom ik gewoon weer terug naar Nederland om hier mijn vakantie te hervatten.
2 december ga ik dan naar de Azura als assistent manager, en wie weet wat er dan weer op me pad komt.
Hopelijk een eigen team op een mooie boot!!

Veel plezier weer met het lezen van de blogs!

Dikke kussen,

17 September 2012

Here I am!

15 September 2012

Uuuuiiit gebreid verslag!! Hahaha, geniet!

14 September 2012

Welcome to Miami!!!
Tessa

Hallo allemaal, Dit is 'm dan, mijn reisdagboek van alweer het 3e grote buitenlandse avontuur. Dit keer: werken op een cruiseboot. Het is voor mij letterlijke een "wereldse" ervaring. Ik moet er veel voor laten, maar het zal het waard zijn. Ik hoop dat jullie genieten van mijn verhalen, and remember: The sky is the limit! Liefs, Tessa