Welcome to Miami!!! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu Welcome to Miami!!! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu

Welcome to Miami!!!

Blijf op de hoogte en volg Tessa

14 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Lieve allemaal,

Na een heftige 2 weken, van veel leren, examens, slecht eten, slapen en ontzettend veel stress...

Heb ik alle proeven doorstaan!!! En dat betekend dus dat ik as zondag om 11:30 am naar miami vlieg!!!

Ik hou jullie allemaal op de hoogte, nu moet ik me contract gaan ondertekenen!

Dikke kussen van mij! xxxxxxxx

  • 14 September 2012 - 16:00

    Jacqueline:

    Hoi Tessa!

    You did it again!!

    Gefeliciteerd!! en geniet ervan!!

    Lots of (huizense) american hugs from all of us,

    Jacqueline



  • 14 September 2012 - 16:10

    Manon:

    Super goed van je! Gefeliciteerd van ons allemaal. Op naar je volgende avontuur.
    Hoeven we je verhalen voorlopig nog niet te missen.
    Liefs
    Manon

  • 14 September 2012 - 16:20

    Ome Jan:

    Lieve Tes,

    Dat is goed nieuws, eigenlijk ben jij gewone harstikke goed!!!!
    Jammer dat het Skipen gister van korte duur was, maar ik heb je even
    kunnen zien, dus dat was wel bijzonder, wat een techniek allemaal,
    vroeger ging dat per telegram hahahaa en dan ook nog zonder beeld!

    Dus vanavond de kroeg in om afscheid te nemen van London neem ik aan?!?!?!

    Let goed op jezelf lief nichtje maar ga genieten van al hetgeen je aankomende
    week weer gaat ervaren!

    Dikke kus van ome Jan

  • 14 September 2012 - 19:18

    Caroline:

    Wow Tess, Miami here you come! Je hebt het gewoon weer geflikt, hoe cool is dat!
    Je bent echt een kanjer en ik ben weer super trots op jou! Nu op naar Miami voor je managercursus.
    Het zal weer keihard werken worden voor je en natuurlijk weer die examenstress, aaaaaaaaaaarrrrrrrrrch!
    Maar ga ook een beetje genieten van het prachtige Miami. Nou lieffie voor zondag een hele goede vlucht
    en heel veel suc6 in Miami, maar dat gaat jou zeker lukken, ga ervoor!
    Big kisses xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx love you Caroline

  • 14 September 2012 - 19:33

    Herman Ter Avest:

    Hoi Tessa, Van harte gefeliciteerd. Je hebt het weer geflikt. Misschien zien we elkaar zondag nog. Wij vliegen op exact dezelfde tijd naar Washington D.C. voor onze motortocht. Natuurlijk voor de liefhebbers ook weer te volgen op route66.waarbenjij.nu
    Groet, Herman.

  • 14 September 2012 - 20:34

    Sylvana:

    Lieve Tessa,
    Hoera!! Gefeliciteerd lieffie, echt super!
    Naar Miami, spannend!!
    Wij wensen jou ontzettend veel succes, het gaat je vast allemaal heel erg goed lukken!!
    Vlieg en vaar je dromen achterna en geniet!
    Goede reis en we blijven je volgen.
    Liefs en hele dikke XxxxxXxxx
    Jamie, Jill en Sylvana

  • 15 September 2012 - 14:35

    Ina:

    Joehoe wat een geweldig nieuws. Proficiat dame. Hele goede reis morgen. Mooie vooruitzichten, niet vergeten te genieten en stil te staan bij al je zegeningen. Kan jij vlgs mij heel goed. Dikke zoen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Hallo allemaal, Dit is 'm dan, mijn reisdagboek van alweer het 3e grote buitenlandse avontuur. Dit keer: werken op een cruiseboot. Het is voor mij letterlijke een "wereldse" ervaring. Ik moet er veel voor laten, maar het zal het waard zijn. Ik hoop dat jullie genieten van mijn verhalen, and remember: The sky is the limit! Liefs, Tessa

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 74401

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 25 September 2012

Management course!

02 December 2012 - 02 Juli 2012

Een nieuw thuis voor 7 maanden; AZURA

04 September 2011 - 15 Juni 2012

Tessa op Cruise

Landen bezocht: