Uitgeput maar Tevreden! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu Uitgeput maar Tevreden! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu

Uitgeput maar Tevreden!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

21 September 2012 | Verenigde Staten, Miami

21 september 2012

Liefste allemaal,

Ik heb het gedaan! 3 weken van bloed, zweet en tranen hebben me weer een diploma opgeleverd.
Een nieuwe titel: Miss Tessa, Spa Manager!

Ik neem het leven zoals het gaat.
Zoals het elke dag weer opnieuw voor de deur staat.
Iedereen denkt anders.
De ene vind me ontzettend arrogant.
En met de ander heb ik in hechte band.
Dagen vol blijdschap.
Maar ook in dag met verdriet.
Dingen die een ander niet zo snel ziet.
Soms gebeuren er dingen die je niet wilt.
Dat je hart en je blijdschap kilt.
Ik heb gevochten voor wat ik heb gekregen.
Maar ik blijf door gaan al die tegenslagen die ik moet verslaan.
Want ik laat ze niet over me heen gaan.

En met die wijsheid zal ik zondag jullie weer verblijden met mijn aanwezigheid! Hahaha, zo blij ben ik... Kan het gevoel niet eens omschrijven!
Naja, in ieder geval. Ik hou van jullie allemaal, ontzettend bedankt weer voor alle lieve reacties en rond December zullen jullie de nieuwe blogs weer zien komen!

Niets dan liefs vanuit Miami.
Dikke kus, van mij! Xxxxx

  • 22 September 2012 - 08:12

    Papa:

    Ik ben supertrots op je! Goed gedaan, xxxxx

  • 22 September 2012 - 10:16

    Mama:

    Ha liefje, wat een prachtig gedicht als afsluiting van jouw blogs. Je hebt het gedaan en bent het geworden: Spa Manager! Ik ben super trots op je en vind het heel erg knap en bijzonder wat je allemaal hebt gedaan. Je hebt je helemaal gegeven en het resultaat is geweldig. Ik ben blij dat je nu weer naar huis komt. Even bijkomen van alle stress. Even lekker thuis, voordat je volgende avontuur weer begint. Want dat jij nog lang niet uit geavontuurd bent, staat wel vast. Ik wens je een hele goede en veilige vlucht naar huis. Naar mij, naar ons. Kan niet wachten om je weer in mijn armen te sluiten. Ik hou van je lieve schat. Tot morgen. Dikke kus.

  • 22 September 2012 - 14:25

    Caroline:

    He liefste Tess, gefeliciteerd hoor met je pasverworven titel Spa Manager, Wow!
    Echt goed gedaan hoor, ben super trots op je. En als afsluiting zo'n mooi gedicht over je echte gevoelens. Blijf zoals je bent, gewoon vooral jezelf, dan komt alles verder goed en zal iedereen jou waarderen om wat je doet en hoe je het doet. Wens ik je nu nog een hele goede terugvlucht vanuit Miami en kom veilig weer thuis bij jouw papa, mama, broer en al jouw verdere dierbaren.
    Lots of love and a big hug xxxxxxxxxxxxxxxxxx Caroline

  • 23 September 2012 - 09:06

    Angelique:

    Lieve Tess, van harte gefeliciteerd! Na hard werken een top resultaat: Spa Manager! Dat klinkt super toch! Super knap van je en ben hartstikke trots. Want wiekan dat zeggen op jouw leeftijd! Nu weer lekker naar huis en bijkomen in je eigen vertrouwde omgeving!!
    Goede reis terug en dikke dikke knuffel!! Xxx

  • 23 September 2012 - 16:09

    Lioba:

    Lieve Tes, ehhhh Lieve Spa Manager! Klinkt wel sjiek zeg, moeten we nu ook u tegen je gaan zeggen. Ik ben erg blij voor je dat je het gehaald hebt, al was de uitnodiging natuurlijk al een hele eer, Knap hoor zo jong en dan al manager. Nu maar lekker in de praktijk gaan brengen. Het zal vallen en opstaan worden maar hoe dieper de dalen hoe hoger de pieken weer gaan worden en daar doe je het toch voor. Blijf gewoon lekker jezelf, leef en manage vanuit je hart dan komt het allemaal dik voor mekaar. Geniet nog even lekker thuis en vooral de komende week met Isaac. Ik kan niet wachten op alle blogs die weer komen gaan. Liefs Lioba

  • 23 September 2012 - 16:54

    Ina:

    Hé Kanjer, proficiat met je nieuwe titel. Hard voor gewerkt en verdiend! Je ben een topper. En nu weer zalig thuis. Liefdevol ontvangen worden door alle mensen die zoveel van je houden denk ik dan. Je boft en zij ook. Geniet ervan. Lieve groet, Ina

  • 23 September 2012 - 16:54

    Ina:

    Hé Kanjer, proficiat met je nieuwe titel. Hard voor gewerkt en verdiend! Je ben een topper. En nu weer zalig thuis. Liefdevol ontvangen worden door alle mensen die zoveel van je houden denk ik dan. Je boft en zij ook. Geniet ervan. Lieve groet, Ina

  • 23 September 2012 - 16:54

    Ina:

    Hé Kanjer, proficiat met je nieuwe titel. Hard voor gewerkt en verdiend! Je ben een topper. En nu weer zalig thuis. Liefdevol ontvangen worden door alle mensen die zoveel van je houden denk ik dan. Je boft en zij ook. Geniet ervan. Lieve groet, Ina

  • 23 September 2012 - 19:13

    Sylvana:

    lieve Tessa,
    Yes girl you did it!!!
    Echt super gefeliciteerd en wat mag jij trots zijn op jezelf!!
    Echt toppie en een heerlijk gevoel!
    Nu lekker thuis even genieten en bijkomen!!!
    Liefs en heeeeele dikke Xxxxcccc
    Ook van Jamie en Jill natuurlijk

  • 30 September 2012 - 17:02

    F:

    TESSSS!!
    gefeliciteerd lieverd
    ik hoop je heel snel te zien
    dikke kussssssssssssss
    all the love,
    frenksz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Hallo allemaal, Dit is 'm dan, mijn reisdagboek van alweer het 3e grote buitenlandse avontuur. Dit keer: werken op een cruiseboot. Het is voor mij letterlijke een "wereldse" ervaring. Ik moet er veel voor laten, maar het zal het waard zijn. Ik hoop dat jullie genieten van mijn verhalen, and remember: The sky is the limit! Liefs, Tessa

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 540
Totaal aantal bezoekers 74399

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 25 September 2012

Management course!

02 December 2012 - 02 Juli 2012

Een nieuw thuis voor 7 maanden; AZURA

04 September 2011 - 15 Juni 2012

Tessa op Cruise

Landen bezocht: