Miamicourse... Eitje! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu Miamicourse... Eitje! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu

Miamicourse... Eitje!

Blijf op de hoogte en volg Tessa

19 September 2012 | Verenigde Staten, Miami

18 september 2012

Lieve allemaal,

Wat een lieve reacties allemaal weer, ik kan het niet vaak genoeg zeggen hoeveel ik daarvan opkikker. Als ik ook maar enigszins een downgevoel heb staat er alweer een nieuwe reactie in me inbox! Helemaal te gek!

Maar gelukkig voel ik me eigenlijk helemaal niet zo down:p hahaha... Ik heb nu 2 dagen van de Miami cursus erop zitten en volgens mij gaat het me erg goed af!
Ik zal even het concept uitleggen:
Iedere dag ontmoeten we mensen waar we in de toekomst veel contact mee zullen hebben, en allemaal hebben ze wat 'nieuws' te vertellen, allemaal van verschillende afdelingen zeg maar. Bijvoorbeeld gisteren hadden we Human Resourses en de C.O.O. En vandaag hadden we Quility Assurance, Marketing, Acupunture en Medi-Spa.
Dus allemaal doen ze dan hun praatje en wij moeten luisteren. Dat is ontzettend vermoeiend en ben helemaal kapot;p we beginnen om 9 uur en we zijn om 6 uur klaar met enkel 1 uurtje pauze... Knap lange dag hè! En aan het einde van de dag hebben we dan huiswerk, dat is dan een soort examen over wat er de hele dag behandeld is. Maar laat ik jullie wel vertellen, dat vergeleken bij Londen, dit echt een peuleschilletje is! Eitje!

We zijn niet meer met ze 5e helaas pindakaas, maar er zijn er nog 5 bij. Zij hebben Londen niet gedaan en je kan heel duidelijk het verschil merken, ons niveau is zo veel hoger en veel meer zakelijk! Leuk hoor:) ik ben wel nog steeds de jongste, maar het heeft wel wat hoor, iedere keer als je je voorstelt dat je verbaasde (en verwonderde) gezichten krijgt! Hihi... Jup, heb het naar me zin!

Oh en Latoya, me roomie, noemt me ook al weer Sweety en Baby dus dat zit weer goed. Ze was waarschijnlijk gewoon moe na zo een lange tocht zonder eten... Kan ik me wel voorstellen, maar toch was het leuker geweest als we gelijk gezellig waren geweest... Ik kan ook niet alles hebben hè:)

Nou, dat was het weer voor vandaag, morgen zit ik alweer op de helft!! De tijd gaat erg snel! Jullie horen gauw weer van me!
Hoe is het in Nederland? Ik hoop beter weer als hier. Vieze vochtige warmte en regen! Oh en net was het keihard aan het stormen!!! Ik dacht, oh neeeeh Isaac (je weet wel die orkaan!) maar over Isaac gesproken, net gezellig geskyped:D dames, vraagje... Zijn alle mannen zo jaloers?! Wahahaha....

Nu ga ik echt slapen, gek idee dat jullie al bijna wakker worden en dan gelijk mijn blog kunnen lezen als ontbijt:)

Dikke kussen en niets dan liefs vanuit Miami!
Xxxxxxx jullie Tess

  • 19 September 2012 - 04:40

    Sylvana:

    lieve Tessa,
    Heerlijk dat het zo goed gaat in Miami!! En regenen doet het hier ook hoor!!
    Lange dagen maak je en dan nog een examen erachteraan!! Wat een voorsprong met Londen achter je kiezen, het was afzien maar dan heb je ook wat!
    Hoer gaat alles verder z' n gangetje. De winkels hangen vol met nieuwe collectie winter en wat gaat het kleurig worden dit najaar, echt leuk!
    Jamie en Jill zitten alweer in hun tweede schoolweek en dat gaat goed.
    Jill moet erg wennen aan de colleges en heeft er al twee toetsen opzitten. Moeilijke leerstof en heel veel in het Engels, ook de boeken! Maar het gaat goed.
    Jamie is nu bezig met zijn gym stage, als hij dit goed afsluit mag hij in de toekomst zijn eigen klas gymles geven. Altijd handig natuurlijk. Dit doet hij ook bij de Springplank en hij gaat erg goed! Heerlijk hoor!!! Als het met de kids goed gaat (of kuikentjes zoals ik altijd zeg!) dan gaat het met Mama ook goed!!
    Nou lieffie, zet hem op en veel succes ! Ik heb alle vertrouwen in je!! Yes you CAN!
    En denk nou niet, wat een gekke tijd dat Sylvana schrijft. Nee, ik ben niet net thuis van een wilde stap nacht of een flitsende date!! Maar had een nachtelijke plas-pauze en precies op dat moment kreeg ik een melding van jouw maill. En toen dacht ik laat ik mijn liefste oude buurmeisje( figuurlijke zin!!) even antwoorden, vandaar!!
    Nou welterusten, ik ga nog even slapen!!
    Liefs en dikke Xxxx Sylvana

  • 19 September 2012 - 09:32

    Marcha:

    Lieve Tessa,

    Heel fijn om te horen dat het zo goed gaat allemaal..super!
    Hier gaat alles prima, kids weer lekker naar school, vrijdag heeft Thijmen schoolreisje.

    Mannen....ach heb je even?? HAHA

    Maar goed Ome Jan gaat dit weekend op mannenweekend, dus een rustig weekendje voor mij hihi
    Volgende week komt jouw mannetje nou ik ben heel erg benieuwd ik verwacht wel dat jullie langskomen hoor.

    Emma heeft nu engels op school, dan zegt ze kan ik met Isaac praten..

    Lieve schat weet je al wanneer je naar Nederland komt? Zaterdag of zondag?

    Jij heel veel succes nog daar, maar je ligt nu nog lekker te slapen hier is het al woensdag...
    Dikke kus
    Marcha

  • 19 September 2012 - 09:39

    Mama:

    Ha lieverd, je doet het hartstikke goed. Hebt zelfs Latoya weer aan het lachen gekregen. Nu Isaac nog .... haha. Tja jaloerse mannen. Hij zal er toch aan moeten wennen dat jij een wereldvrouw bent. Volgende week hebben jullie samen alle tijd. Tijd voor elkaar, ook niet onbelangrijk in een relatie zeg maar.
    Hier gaat alles goed. Druk met werk en varen. Vrijdag (morgen al weg) en zondag een hele dag. Hopelijk wordt het een beetje weer. De voorspelling zijn slecht. We shall see. Jessy is ook druk met colleges. Ook veel thuis leren. Dikke boeken, vol met Engelse teksten. Knap hoor. Hij vindt het gelukkig nog steeds leuk en interessant. Volgende week heeft hij al toetsen. Spannend.
    Nou vrouwtje, ik wens je weer een vrolijke, interessante dag in Miami. Hopelijk stopt het met regenen daar, zodat je ook nog even van het buitenzwembad kunt genieten.
    Ik zie je het weekend weer. Laat maar even weten wanneer je weer thuis komt. Spannend en heerlijk om je weer in mijn armen te houden. Dikke kus van mij. Hou van je.

  • 19 September 2012 - 11:00

    Jasmijn Hoekman:

    Tesssieeee !
    Wat geweldig dat je het zo naar je zin hebt. Heb niet tijd gehad om al je blogs te lezen, heb weinig internet hier. en dagen gaan zoooo snel. maar ik dacht ik moet ff lezen hoe het bij jou gaat ;D!
    Nou ik heb ook de tijd van mn leven hoor! We zitten 16.737 mijl van elkaar vandaag WOW! maar hier is het ook warm. savonds helaas wel koud, maar door komt een einde aan. morgen vlieg ik naar het noorden. naar townsville, ga dan naar magnetic island. Ben je daar ook geweest toevallig ;p? Daarna naar Cairns. O shit. ze gaan weer sluiten hier. moet weer gaan. doeeeeeeei chica, zet hem weer op daar ;)! xxxxxxx

  • 19 September 2012 - 12:35

    Lioba:

    Hoi Tes, net mijn ontbijt op hoor en dan jouw gezellige, relaxde verhaal, geweldig! Wat lekker om te horen dat het een eitje voor je is. Maar altijd allert blijven hoor, niet verslappen hoor, hi,hi,hi! Geniet maar lekker van het feit dat je het nu allemaal goed kan volgen en ook eens met wat minder stress kan welvaren op je cursus. Geniet lekker verder en hou je Roomie vrolijk, maar dat is voor jou niet zo moeilijk toch gewoon jezelf blijven. Hier alles oké! Pauline en Rick weer naar school, ik onverwachts een weekje vrij, even wat minder werk maar er komen overvolle weken van 40+ uren aan dus prima zo! Het is op het moment erg wisselend weer. Het ene moment schijnt de zon en vervolgens hoost het weer. Maar al met al is het lekker hoor. Van het weekend een feestje gehad van mijn pap en zijn vriendin. Vriendin werd 75 jaar en ze zijn alweer 25 jaar aan het latten, dus een 75+25=100-feestje! We hebben met alle kinderen, kleinkinderen met aanhang en Tante Sonja een geinig stukje gedaan met verkleedpartij als oude mannen en vrouwen. Jamie met een iude mannen-pruik, half kaal met grijze plukken haar. Tante Sonja met sigaar, bloemetjes jurk en hoedje en dan samen achter de rollator, het was geweldig om te zien. De mannen hadden allemaal een biljarthesje aan van de club van mijn vader en de dames met hoedjes, sjaaltjes, vlinders etc. Hat zag er goed uit en iedereen was enthousiast. Gewoon het oude nummer van:'Je bent niet mooi je bent geen knappe vrouw, ..." meegezongen en een speech van mijn broer erachteraan. Ja, jullie kunnen feesten in de familie en gek doen maar wij kunnen het ook hoor zo op z'n tijd. ZO nu weer boodschappen doen en bij een ex-collegaatje op de thee en wat leuks doen in Hilversum. Geniet nog van je laatste dagen en hopelijk wordt het weer wat mooier daar. Tot gauw, liefs Lioba

  • 19 September 2012 - 22:30

    Caroline:

    He die Tess, alweer een berichtje van jou uit Miami, gezellig hoor! Net terug uit de sportschool dus nu even reageren. Weer een heerlijk sportavondje gehad. Fijn dat je roomie nu weer gezellig is anders
    voel je je ook zo ongemakkelijk. Mooi dat het goed te doen is de cursus in Miami en na 2 zware weken Londen voor jou dus appeltje eitje, beter. Wel vermoeiend van die lange dagen vol informatie kan me voorstellen dat je 's avonds dan helemaal kapot bent. Hebben jullie Miami al onveilig gemaakt haha, of heb je daar 's avonds de puf niet meer voor. Gezellig dat Isaac volgende week komt, zijn jullie weer even bij elkaar hoeft die ook niet meer jaloers te zijn, toch? We willen Isaac wel weer even zien hoor, gezellig bijkletsen. Hopelijk krijg je nog wat sunshine in Miami om lekker te zwemmen en te zonnen. Hier helaas ook regen en donker, leek wel herfst vandaag. Nou lieffie geniet nog van je laatste dagen in Miami en leer ze
    want dat moet helaas ook gebeuren, zoals een serieus manager betaamt haha, maar dan heb je ook wat
    toch? En je ziet hoe jong je nog bent, je kunt het toch en staat je mannetje ook in Miami, petje af hoor voor je. Tot gauw! Big kisses xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Caroline

  • 20 September 2012 - 08:07

    Ina:

    Lieve Tessa, leuk weer van je te horen. En dat het een "makkie" is blijkt maar weer uit wat een bagage jij al hebt. Hoe heerlijk om dat te ontdekken. V.w.b. de mannen. Denk niet dat ze allemaal zo zijn. Jaloers zijn kan je als compliment zien, hij wil je niet kwijt. Of onzekerheid, bang etc. nou je kan er allerlei gedachten op los laten. Zolang het jou niet belemmerd in je zijn, is het zijn issue en mag hij er mee dealen. Komt vast goed. Gezellig dat jullie elkaar weer gaan zien. En v.w.b. Nederland. Daar doet de herfst zijn intocht. Regen en zonneschijn wisselen elkaar af. Net als in het leven nietwaar. Heeft ook wel weer wat. Geniet Lieve groet, Ina

  • 20 September 2012 - 13:34

    Papa:

    Haha, niet alleen jouw verhaal is leuk, maar ook de reacties. Het is deze keer wel een vrouwe aangelegenheid. Ik heb zelfs even getwijfeld of ik alle reacties wel 'mocht' lezen. Toch blijft de raad van je vader nog steeds staan: afhoudend tegen mannen zijn en ze een beetje laten bungelen, dan blijven ze alert, haha. Als je moeder dit niet maar niet leest. Ze moet wel begrijpen dat er uitzonderingen zijn! Iedergeval één, haha.

    Jammer dat je niet meer van Miami kan genieten. Daar gaat het toch ook een beetje om: wat extra zien van de wereld. Maar misschien komt dat nog eind van de week.

    Fijn dat je het weekend weer naar huis komt xxxxxxxx

  • 20 September 2012 - 15:06

    Mama:

    Ha lieverd, net van je gehoord dat je zondagochtend om 11.00 uur op Schiphol aankomt. Fijn hoor, weer mijn lieve dochter in huis (en de komende week natuurlijk ook Isaac). Ik heb je gemist. Geniet nog van je laatste dagen in Miami. Dikke kus en tot heeeeeeeeel snel!!

    En sorry Bert, maar ik heb jouw verhaal wel gelezen. Weet nu wat me te doen staat ..... (maar ik hou toch wel van je hoor!).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Hallo allemaal, Dit is 'm dan, mijn reisdagboek van alweer het 3e grote buitenlandse avontuur. Dit keer: werken op een cruiseboot. Het is voor mij letterlijke een "wereldse" ervaring. Ik moet er veel voor laten, maar het zal het waard zijn. Ik hoop dat jullie genieten van mijn verhalen, and remember: The sky is the limit! Liefs, Tessa

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 74395

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 25 September 2012

Management course!

02 December 2012 - 02 Juli 2012

Een nieuw thuis voor 7 maanden; AZURA

04 September 2011 - 15 Juni 2012

Tessa op Cruise

Landen bezocht: