even een snelle update... - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu even een snelle update... - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu

even een snelle update...

Blijf op de hoogte en volg Tessa

10 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Watford

lieve allemaal,

super bedankt voor jullie lieve leuke en gezellige reacties... heb er erg veel aan na zon harde dag werken en zwoegen! I CAN FEEL THE LOVE!

dus, ik heb nu een roommate... vanacht binnengekomen, niets gehoord, dus jullie begrijpen vast dat ik me vanmorge helemaal te pletter schrok toen ik wakker werd:P hahaha... Haar naam is Blanca, en in die 5 minuten dat we gepraat hebben, lijkt ze me best aardig. Het is nu haar eerste dag, Ionithermie doet ze! grappig he! maargoed... hopelijk komt ze niet in me team, want dat zou een beetje raar zijn:P hahaha... Ook kelly en Alex hebben nu nog een roomate, dus die kamer zit stampvol! whaha, nja...

Verder is mijn examen verplaatst naar donderdag!:O
alsof ik daar al klaar voor ben... naja, geeft niks.
Deze week zit tog al volgeplant met allerlij projecten. Korte uitleg:

Vandaag: Handover
Morgen: Marketing project presenteren
Woensdag: Seminairs presenteren en feedback geven op elkaar
Donderdag: Verkoop training geven aan de Retailclass en HET examen
Vrijdag: een gesprek, 1 op 1 met Joanna, en zij zal dan zeggen of met alles bij elkaar je het gehaald hebt of niet...
Reuze spannend dus!!!

Nou lieverds, duim voor me, ik denk aan jullie en stuur me alle wijsheid! hahaha

Dikke zoenen en niets dan liefs vanaf de Steiner Training academy!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxjullie Tess

  • 10 September 2012 - 14:44

    Papa:

    Hi Tess,

    Dat wordt een reuze spannende week. Ik heb vertrouwen in jou, en gun het je van harte, maar ik kan natuurlijk Joanne niet inschatten. Wat ik hoor en lees van jou is het geen makkelijke tante.

    Ik weet dat je dit wilt, en je je best doet.

    Toch wel weer leuk zo'n roommate. Kan je weer allerlei zaken met elkaar bespreken. Voor haar denk ik ook wel fijn. Ze kan van jouw ervaring profiteren.

    Succes deze laatste dagen xxxxxxxx

  • 10 September 2012 - 14:46

    Marcha:

    Spannend he Tess...kan me voorstellen dat je je rot schrok haha..
    Maar goed zet hm op en ik kan me niet voorstellen dat je niet naar Miami gaat!!
    Dikke kus Marcha

    Miami there comes Tessa!!!

  • 10 September 2012 - 15:08

    Mama:

    Ha lieverd, wat een spannende week. Ik voel het ook hoor. Ik weet dat je het heel graag wilt en dat je zo ontzettend je best doet. Maar je moet het allemaal wel doen onder hoogspanning, in je eentje. Ik heb veel bewondering voor jou. Je doet het allemaal toch maar. En liefje, meer dan je best kun je niet doen. Ik duim voor je en denk aan je. Misschien helpt het. Blijf rustig en laat je niet gek maken. We gaan er met z'n allen vanuit dat ook dit je lukt en is dat niet zo, dan is dat jammer maar dan blijf je toch die bijzondere Tessa van Wingerden uit Holland.
    Fijn trouwens voor Bianca dat ze de beste Ionithermist als roommate heeft. Kan ze nog heel veel van leren. Dag lieve schat, zet'm op!! Hou van je. Kusssssssssss

  • 10 September 2012 - 15:25

    Jolanda:

    Hi lieve Tessa, wat spannend zeg voor je deze week! Wij gaan voor je duimen hoor en Semmie ook want die ligt heel vaak met zijn handjes in elkaar. Ook wij gunnen jou zo dat je dit gaat halen en dat je dan lekker naar Miami gaat dat zal toch fantastisch zijn meis! Bij ons gaat alles goed wij zijn ons aan het voorbereiden op onze vakantie waar wij heel veel zin in hebben. Ff lekker weg en lekker genieten met z'n drietjes. Oh ik had je geschreven dat het boventandje van Sem was doorgekomen maar dat is niet zo (dit had je ook al van je moeder gehoord) maar goed het gaat niet lang meer duren want hij heeft overal van die bulten zal maar zeggen. Zodra het zover is laat ik het jou weten. Nou lieverd zet hem op en wij denken aan jou en veel plezier met je nieuwe roomie!! Dikke kus en knuffel van Sem, Jo & Bart xxx

  • 10 September 2012 - 16:02

    Ina:

    Ha Tessa, klinkt weer eens vol en goed die week van jou. Ik zou zeggen: blijf gewoon jezelf. Af en toe die meer dan fantastische smile van jou op je gezicht en de mensen smelten. Enorm bewondering voor je. Top! Geniet, lieve groet, Ina

  • 10 September 2012 - 22:13

    Caroline:

    He lieve Tess, wat een week weer heb je gehad. Nu alles weer op orde gelukkig met je computer ook dankzij de nodige hulp van het thuisfront, fijn hoor! Want vooral nu moet je je koppie erbij houden om alles goed te leren en voor te bereiden voor je aankomende examens, spannend hoor, zal voor je duimen!
    Gezellig dat je weer een roommie hebt, anders is het ook zo stil en kun je aan haar ook even lekker je ei kwijt toch. Hier alles ok. Gisteren genoten van een heerlijke zomerse dag. Hebben een prachtige fietstocht gemaakt langs het water, rondje Almere - Muiderzand. Het was echt superdruk op het water, mooi gezicht was dat al die boten. Vandaag weer werken helaas en zitten we weer in het ritme, maar that's life.
    Hopelijk volgend weekend weer mooi weer. Nou lieffie heel veel suc6 voor jou deze week, denk aan je.
    Lots of love and a big hug xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Caroline

  • 10 September 2012 - 22:51

    Lioba:

    Hoi Tes,
    Ik stuur je hierbij alle gevraagde wijsheid die je nodig hebt dus nu maar volop gebruiken en op naar een goede afloop. Ik ga ook zeker voor je duimen en heb alle vertrouwen in je. Ze zouden wel gek zijn om je niet door te laten gaan. Maar ga jij het daar maar lekker regelen dan gaat het vast goed komen. En als het niet goed komt daar zijn er hier heel veel mensen die het niet erg vinden dat je gewoon weer thuis komt ... grapje natuurlijk. We gaan gewoon weer volop genieten van al je toekomstige blogs dus 'go for it Tes!' Heel veel liefs en wijsheid vanuit het altijd mooie Huizen, Lioba

  • 13 September 2012 - 07:50

    Sylvana:

    Lieve Tessa,
    Gezellig een room mate, maar wel schrikken als je wakker wordt! Lekkere drukke agenda heb je. Maar het gaat je vast heel goed af allemaal. Kan me niet anders voorstellen van jou!!
    Hier gaat alles lekker z' n gangetje. De herfst is nu echt begonnen.
    Jamie en Jill allebei weer naar school, ook weer lekker het ritme in. Jill vindt de universiteit wel erg wennen, zo anders. Vandaag haar eerste taal toets. Echt aan de bak dus.
    Nou, mijn i-Phone doet een beetje vervelend dus het is een kort verhaal geworden!!
    Lieffie heel veel succes daar en: YES YOU CAN!!
    Om maar een beetje in de politieke sfeer te blijven!!
    Liefs en dikke Xxxx Sylvana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Hallo allemaal, Dit is 'm dan, mijn reisdagboek van alweer het 3e grote buitenlandse avontuur. Dit keer: werken op een cruiseboot. Het is voor mij letterlijke een "wereldse" ervaring. Ik moet er veel voor laten, maar het zal het waard zijn. Ik hoop dat jullie genieten van mijn verhalen, and remember: The sky is the limit! Liefs, Tessa

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 74395

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 25 September 2012

Management course!

02 December 2012 - 02 Juli 2012

Een nieuw thuis voor 7 maanden; AZURA

04 September 2011 - 15 Juni 2012

Tessa op Cruise

Landen bezocht: