I'm here! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu I'm here! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu

I'm here!

Blijf op de hoogte en volg Tessa

02 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Watford

lieve allemaal....

Zoveel inspiratie voor het blog!! Hahaha wat een reis heb ik gehad!

Het begon allemaal gister, jasmijn dr afscheidsfeestje! Stoer hoor... Helemaal alleen naar Australië!
Daarna zijn papa, mama, jess en ik "lekker" uiteten geweest bij de haven, naja... Gezellig was het in elk geval wel!

En vanmorge ging de wekker weer bijtijds! Gedouched en de laatste spullen in koffer, trolly en handtas gepropt... Papa: "je mag tog helemaal niet 2 stuks handbagage..?" ik mag alles dacht ik toen....

Op naar schiphol, we zijn de straat nog niet uit of ik bedenk me dat ik me jas ben vergeten! Fuck..... Naja laat die dan maar zitten!
Op schiphol aangekomen is 2september tot drukste dag van het jaar bekroont..... Nog een keer fuck, ong 15 minuten wachten om enkel me bagage af te droppen en dan nog is fuck omdat als ik voor dat apparaat sta, die het niet meer doet!
Naja, dat kan de beste overkomen. Dan verteld de mevrouw van de balie me dat we 10 minuten eerder boorden, geen koffie dus. Snel een peukie en dan op naar de douane!
Ook daar staat er een rij tot in den eeuwigheid!
Maar eerst is daar het afscheid, altijd jammer.... Kon ik ze maar meenemen, maar helaas, dus op in me eentje de rij in... Nog een paar keer zwaaien en als ik dan na 20 minuten in die rij te gaan staan eindelijk door de passpoortcontrole heen ben en ik draai me om, om nog voor de laatste keer te zwaaien... Dubbel fuck, geblendeerd glas! Nou, geen laatste zwaai dan en met nog 2 minuten op de teller ren ik naar de gate!

Eenmaal bij H2 aangekomen: gate gaat nu sluiten.... Wat een geluk net optijd! "mevrouw.... Zou u even uw handtas in de trolly willen doen?"
NEE! Dat past dus niet!!! Of ik dan even 50eu bij wilde leggen!! Ik zeg laatmaar, ik zorg wel dat het past!
Dus met gevaar voor al me spullen 50eu weer terug me zak in gestoken! Fucking basterds!

In het vliegtuig... BOMVOL! Zwetende mannen, jankende kinderen, ik denk ... Zo, ik ga is even een schoonheidsslaapje doen!
Ogen gesloten, half uurtje later weer open en huh?? We zijn er al... Nou dat is DE meevaller van de dag!
Uit het vliegtuig gelijk me trolly van de hoogspanning geholpen! Pfoe, dat scheelde niks... Wist niet dat me Ipad zo kon buigen!

Naja.... Dus ik naar t toilet, je kent het wel... Kom eraf en zie me koffer op de band, ik denk YES! En ja, hij was al bij t einde van de band.... Dus was m kwijt:p nog eve 10 minutjes gewacht, maar hé! Hij is er in elk geval!

Naar buiten (MET KOFFER!!!) en roken, naar de taxi, snel 40£ lichter..... Maar ja, in het YMCA kende ze me nog:) "Goh, have you gaint wait..?" heeeeeeeeerlijke binnekomer!
Op naar me kamer, 5e verdieping, die is vies... Weer terug... Maaaar super sorry en die word dus nu in orde gemaakt terwijl ik hier lekker zit te wifien!

Nou, genoeg over mij... Wat vinden jullie van mijn verhaal:p!

Hahahaha, sorry kon het niet laten, want ergens zie ik er ook wel weer de lol van in. Een slechte generale is een goede performence tog!?

Nou, ik hou jullie op de hoogte, nu ga ik naar me kamertje en hopen op een leuke roomie!

Dikke zoenen en niets dan liefs,
Jullie Tessa!

  • 02 September 2012 - 14:34

    Papa:

    Je bent er iedergeval. Heel veel succes en plezier met de nieuwe uitdaging. Ik mis je nu al xxxx

  • 02 September 2012 - 14:39

    Jasmijn:

    hahahaha lekkere start! Heerlijk verhaal weer. Ik hoop dat ik net zoveel inspiratie heb voor mijn blogs, we gaan wel naar elkaar bloggen en skypen!?;D Have fun ladyyyyyyyyy!
    xxxxxx

    (ik kijk uit naar je brieven!!)

  • 02 September 2012 - 14:44

    Mama:

    Nou wat een toestand weer lieverdje. Toch gek dat jij geen 2 stuks handbagage mee mag haha.....
    Gelukkig paste de inhoud van je handtas nog in de trolley. Het was inderdaad erg druk. Maar we hebben je zien zwaaien hoor (slechts 20 keer) voor de douane. Maar goed je bent er gelukkig. Nu kan dit grote avontuur weer beginnen. Als manager gevraagd worden op je 21ste, wie doet jou dat na. Ik wens je heel veel succes, maar jou kennende ga je je ook hier weer in vastbijten en het beste uit jezelf halen. Het huis is (weer) stil zonder jou. Natuurlijk mis ik je, maar dat weet je. Ik denk aan je en tel de dagen weer af. Hou van je lieve schat. Je bent een kanjer!!!!

  • 02 September 2012 - 15:19

    Sylvana:

    lieve Tessa,
    Wat een verhaal, maar gelukkig is alles toch weer goed gekomen.
    Zoals eigenlijk altijd bij al die gekke verhalen en belevenissen van jou!
    Ik wens je heel veel succes in Londen en we zullen wel weer ontzettend mogen meegenieten van al jou avonturen daar!
    Verheug me erop!!
    Liefs en dikke Xxxxxxxx
    Sylvana

  • 02 September 2012 - 15:23

    Caroline:

    He lieve Tess,
    What the Fuck!!! Het zat je idd allemaal niet mee, maar je bent er! Hopelijk nu ook nog een leuke roomie dan gaat het toch nog goedkomen. En dan kun je starten met weer een nieuw avontuur voordat je begin december weer voor lange tijd op de Azura gaat. Nu 3 weken in opleiding eerst 2 weken in Londen en dan 1 week naar Miami, wordt weer spannend allemaal. Heel veel succes lieffie, maar met jouw grote inzet gaat het vast lukken. Blijf je weer volgen op je blog, echt super leuk!
    Dikke knuffels van mij xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx love you Caroline

  • 02 September 2012 - 18:07

    Lioba:

    Lieve Tes,
    Wat een avontuur weer en dan alleen nog maar in opleidingsfase. Ik moet wel even opbiechten dat ik nog snel evn je vorige mail moest lezen, druk,druk,druk!?!?!?! Afgelopen week 40 uur gewerkt en dat hakt erin hoor als je dat niet meer gewend bent en alles thuis doordraaid. Je wil ook nog een leuke, gezellige goed verzorgende moeder blijven dus dat valt dan zwaar hoor. Maar ja, een luxe probleem zullen we maar zeggen want het verdiend wel weer lekker zo'n hele week. Nou Tes heel veel plezier en succes met de opleiding en ik ga je graag weer volgen hoor via je blog. Liefs Lioba

  • 02 September 2012 - 19:25

    Ina:

    Hé Tessa, onze wereldreizigster. Een goed begin is het halve werk nietwaar! Ach, het resultaat is dat jij met bagage gewoon op de plaats van bestemming bent aangekomen. Het enige dat telt, nietwaar. Op naar nieuw avontuur. Kijk uit naar je nieuwe ervaringen. Leuk dat je het weer met ons deelt. Wens je vast al het moois en een goede reis. Dikke zoen Ina

  • 02 September 2012 - 19:39

    Angelique:

    Whahahahahaha wat een verhaal!! Gé-wel-dig begin! Kan alleen maar beter worden!

    Had het vandaag al van moeders gehoord...Brooklyn moest vanmiddag kampioenschappen spelen vor 't eerst en je ouders kwamen gezellig kijken! Helaas heeft die schat verloren....maar t wasniet eerlijk volgens hem, want ze waren 2 jaar ouder ;) . Woensdag z'n 2e potje! Dus kan nog 2e in de poule worden. Morgen weer het normale ritme: school en werken! En we hebben beide geen zin haha.

    Nou Manager in spe! Zet hem op en laat ze een poepie ruiken!

    Dikke kus
    Xxx

  • 02 September 2012 - 20:37

    Maya:

    Lieve Tessa,
    Van het ene avontuur in de ander.Wij hebben niet eens meer de kans gekregen om echt bij te praten en je foto s te bekijken Maar ik hou dat gewoon te goed.Maar ik volg al je verhalen. Ook al ben ik niet zo n schrijver.Ik vind je ontzettend stoer.En ik ben ontzettend trots op je.En wens je heel veel geluk toe.Groetjes Maya XXX

  • 03 September 2012 - 08:14

    Tanja:

    Lieve Tes,

    Jeetje het kan ook nooit normaal gaan he, hebben wij ook vaak last van, haha.
    Gelukkig heb je al je bagage mee. Ik zit nu in de trein naar school.
    Eerste schooldag, spannend! Zo om 9 uur heb ik ballet.
    Donderdag&vrijdag introductiekamp gehad, was zwaar.
    Om 7 uur 's ochtends al de kampdans doen, en een paar uur 8er elkaar dans bootcamp gehad.
    En op een gegeven moment kan je niet meer en doen al je spieren pijn, maar je mocht niet opgeven.
    Deze week intrainweek, veel dans.

    Veel plezier in londen&miami!

    Kus Tanja


  • 03 September 2012 - 08:14

    Tanja:

    Lieve Tes,

    Jeetje het kan ook nooit normaal gaan he, hebben wij ook vaak last van, haha.
    Gelukkig heb je al je bagage mee. Ik zit nu in de trein naar school.
    Eerste schooldag, spannend! Zo om 9 uur heb ik ballet.
    Donderdag&vrijdag introductiekamp gehad, was zwaar.
    Om 7 uur 's ochtends al de kampdans doen, en een paar uur 8er elkaar dans bootcamp gehad.
    En op een gegeven moment kan je niet meer en doen al je spieren pijn, maar je mocht niet opgeven.
    Deze week intrainweek, veel dans.

    Veel plezier in londen&miami!

    Kus Tanja


  • 04 September 2012 - 14:09

    Jolanda:

    Hey lieverd,

    Hoe was je 1e schooldag? Gek eigenlijk he vorige week was je nog thuis en nu ben jij in Londen om een management cursus te gaan halen want dit gaat jou zeker lukken!! Heb je al leuke mensen ontmoet? Semmie heeft zijn 1e boventandje je ziet een heel klein puntje zo schattig en ik denk als jij hem straks weer ziet dat hij dan wel kruipt hoor hij gaat met sprongen vooruit echt ongelofelijk hoe snel dat allemaal gaat. Was zondag op de tennisclub met Sem en iedereen is zo gek met hem en hij heeft de grootste schrik en dan voel ik mij zo'n trotse mama!!! Kan ook niet anders he want ik heb echt een heerlijk mannetje voel mij ook de gelukkigste vrouw van de wereld hi hi!
    Vanavond moet ik om 1800 weer tennissen het is hier prachtig weer dus ik heb er zin in lekker knallen met die ballen wordt wel een zware pot maar dat is alleen maar leuk.
    Semmie ligt nu heerlijk te slapen en ik ben lekker aan het genieten van de zon. Morgen gaan we naar het consultatiebureau ben benieuwd hoeveel Sem weegt ik denk 10 of 11 kilo ja het wordt al een hele kerel lekker ding. Nou Tes ik wens je heel veel succes daar in Londen zet hem op en ga ervoor!!! Dikke kus en knuffel van ons xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 04 September 2012 - 20:48

    Emma:

    Lieve Tessa
    Ik ben heel blij dat je goed aangekomen bent (alleen jammer dat ik je niet mocht brengen:))
    Op school is het heel leuk :D En me spulletjes doen het heel goed


    Nou nog heel veel plezier xxxxxxxxx Emma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Hallo allemaal, Dit is 'm dan, mijn reisdagboek van alweer het 3e grote buitenlandse avontuur. Dit keer: werken op een cruiseboot. Het is voor mij letterlijke een "wereldse" ervaring. Ik moet er veel voor laten, maar het zal het waard zijn. Ik hoop dat jullie genieten van mijn verhalen, and remember: The sky is the limit! Liefs, Tessa

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 74402

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 25 September 2012

Management course!

02 December 2012 - 02 Juli 2012

Een nieuw thuis voor 7 maanden; AZURA

04 September 2011 - 15 Juni 2012

Tessa op Cruise

Landen bezocht: