Never a dull moment! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu Never a dull moment! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu

Never a dull moment!

Blijf op de hoogte en volg Tessa

24 Augustus 2012 | Nederland, Huizen

lieve allemaal,
Daar ga ik dan weer, op naar het volgende avontuur!

Juist een uur geleden, heb ik een email van Steiner gehad dat ik volgende week maandag 3 september naar Londen ga voor 2 weken en daarna naar Miami voor 1 week om de management cursus te volgen!!

Never a dull moment dus maar!
Maar geen paniek, na deze drie weken kom ik gewoon weer terug naar Nederland om hier mijn vakantie te hervatten.
2 december ga ik dan naar de Azura als assistent manager, en wie weet wat er dan weer op me pad komt.
Hopelijk een eigen team op een mooie boot!!

Veel plezier weer met het lezen van de blogs!

Dikke kussen,
Tessa

  • 25 Augustus 2012 - 00:47

    Ina:

    Hé Tessa, dat klinkt gaaf. Een managementcursus. Toe maar. Wat een mooie uitdaging van weer een nieuwe fase in je leven? Heel veel succes vast. Geniet van alles wat op je pad ligt. Lieve zonnige groet, Ina

  • 25 Augustus 2012 - 09:58

    Herman Ter Avest:

    Hoi Tessa, Geweldig zoals jij de zaken oppakt. Geen zee te hoog. Heel veel succes toegewenst en ik hoop dat ze weer wat moois voor je hebben. Groet uit Nijverdal, Herman.

  • 25 Augustus 2012 - 11:10

    Sylvana:

    lieve Tessa!!
    Wat ontzettend leuk lieffie.
    Spannend en toppie!!
    Gelukkig nog even thuis
    Genieten en er dan weer volop tegen aan.
    Ik kan niet wachten om je weer te volgen over de hele
    Wereld!! Wat een verhalen zullen er deze keert op ons
    Af komen!!
    Succes in Londen en Miami!!!
    Tot gauw!!
    Liefs en dikke Xxxx
    Sylvana

  • 25 Augustus 2012 - 16:28

    Mama:

    Lieverd, wat een uitdaging voor je! Jouw kennende ga je ervoor. 2 spannende weken in Londen en daarna als je alle examens goed hebt afgelegd naar Miami! Wauw, 21 jaar en dan gaan voor een managersfunctie. Ik kan je niet zeggen hoe trots ik op je ben. Hoewel ik je natuurlijk weer ga missen, weet ik dat dit is wat je wil en waar je toekomst ligt. Ga ervoor lieve schat. In gedachten en in je hart ben ik altijd bij je.
    Hou van je, waar ter wereld je ook bent. Kus van mij

  • 25 Augustus 2012 - 19:32

    Opa En Oma:

    Hoi lieverd!!
    Wat was je vrijdagmiddag verrast en ook zenuwachtig toen het SMSje van Steiner op je maill stond
    en dan al zo snel naar Londen, maar wat een uitdaging voor je om je manageropleiding te gaan volgen en daarna weer op een cruiseboot te gaan werken Tess.
    Wij zijn wel blij dat je na die 3 weken weer naar huis komt en dan pas in december het echte werk gaat
    doen op de Azura,dan kunnen we weer heerlijk al je reisverhalen gaan volgen op je blog.
    Veel succes met deze nieuwe uitdaging en het regelen van alles voor maandag 3 september.
    En zoals je mama zegt, ga je er voor.

    Liefs en dikke kus van ons.

    Hvj Oma.




  • 26 Augustus 2012 - 15:51

    Debbie:

    Heeeeey Tess,
    wat leuk dat Steiner je had gesmst!!!
    Jouw avontuur houd nooit op, haha!! Je gaat nu weer een nieuw avontuur tegemoet als assistent-manager!! Echt cool, en super mega goed van je!! Ik ben trots op je!!
    En nu gaan we weer al je verhalen horen, haha! Ik vind het zo leuk om alles te lezen wat je beleefd!

    Ik ben wel blij dat je daarna weer terug komt hoor!! Anders moeten we je weer zo lang missen!
    Maar je moet gewoon doen wat je wil, en lekker genieten.
    Genieten van ale je avonturen.

    Jij bent echt het avontuurlijkste meisje dat ik ken!!!!!
    Het is echt geweldig dat je al je dromen volgt!
    Dat moet je ook lekker blijven doen en wieweet wat er allemaal gaat gebeuren.

    Ik hoop eigenlijk dat ik je voor dat je weggaat nog zie, maar ik weet niet of dat kan.
    En anders: alvast superr veeeel plezier!!!!

    Love you so very much <3!!!!!!!
    Xxxxxxxxx Debbie

  • 27 Augustus 2012 - 15:55

    Bert Van Wingerden:

    Tessa, ik ben zo trots op je! Heel veel succes en laat ze wat zien! xxxx

  • 27 Augustus 2012 - 19:25

    Caroline:

    He liefste Tess,
    Wow, daar ga je weer! Je hebt ons zaterdagochtend alles in geuren en kleuren verteld.
    Wat je nieuwste uitdaging weer gaat worden. Echt super eerst naar Londen en dan als
    je dat haalt voor de management cursus naar Miami, hoe cool is dat!
    Ik ben weer super trots op je en ga je weer volgen op je blog, hoor.
    Nou lieffie, geniet nog even van je laatste week vakantie thuis en succes met je
    laatste voorbereidingen voor deze reis. En dan in december op je volgende cruiseboot
    de Azura samen met jouw Isaac, leuk hoor dat jullie samen daar gaan werken.
    Wat is er fijner om samen te werken met degene van wie je houdt!
    Dikke knuffels van mij xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx love you Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Hallo allemaal, Dit is 'm dan, mijn reisdagboek van alweer het 3e grote buitenlandse avontuur. Dit keer: werken op een cruiseboot. Het is voor mij letterlijke een "wereldse" ervaring. Ik moet er veel voor laten, maar het zal het waard zijn. Ik hoop dat jullie genieten van mijn verhalen, and remember: The sky is the limit! Liefs, Tessa

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 74403

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 25 September 2012

Management course!

02 December 2012 - 02 Juli 2012

Een nieuw thuis voor 7 maanden; AZURA

04 September 2011 - 15 Juni 2012

Tessa op Cruise

Landen bezocht: