Big Bang Azura! - Reisverslag uit Casablanca, Marokko van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu Big Bang Azura! - Reisverslag uit Casablanca, Marokko van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu

Big Bang Azura!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

10 December 2012 | Marokko, Casablanca

10 december 2012
Casablanca

Liefste allemaal,
Het zijn weer een aantal heftige dagen geweest, veel te vertellen, veel frustratie maar veel geleerd! Zoals jullie allemaal weten gaat Claire naar huis, papa zei nog: probeer haar maar over te halen. Nou pap, dat zal moeilijk gaan want mijn "vriendin" Claire heeft de handdoek duidelijk in de ring gegooid. Ik heb haar nu al 4 dagen niet gezien en werk me een slag in de rondte. Ik begin om 7 uur 's ochtends om de spa te openen en de meeting voor te berijden en stop niet voor 10e zodat alles start klaar is voor de volgende dag.
Ik vind het zo moeilijk te beseffen, en ik voel me zo bedonderd... Ik ben hier net een week en moet alles in me eentje zien te regelen en op te lossen!
Ik dacht altijd dat Claire een goede vriendin was, maar helaas... Ze verliest alle credit bij deze. Ik hoop nog steeds het beste voor haar en ze heeft me ver gebracht en veel geleerd, maar hier word ik niet gelukkig van.
Me team probeert me wel zo veel mogelijk te helpen, dus dat is heel fijn. Maar omdat ze weten dat Claire/manager er niet is gooien zij er ook een beetje met de pet naar.
Tja, schip life babe! .. Laten we maar zo zeggen: "what does not kill you, makes you stronger!"
Ik had nooit gedacht dat ik het zo zou zeggen, maar ik kan niet wachten op de nieuwe manager. Nu maar hopen dat zij wel professioneel maar aardig is, en dat we goed met elkaar overweg kunnen.
Dit alles heeft natuurlijk ook een positieve kant, het leerproces is met 100x versneld! Haha... Ik ken de boot nu goed, heb al veel officieren en managers ontmoet en maak veel connecties. Niet verkeerd dacht ik zo, maar vind wel dat ik deze heerlijke vrije dag verdient heb! (als me pager nu maar niet afgaat:p)

Het schip zit nu ook in Red level, wat betekend dat wij niet in passagiers delen mogen komen, scheelt trouwens wel want dan hoef ik geen pauze te nemen. Want eten in de mess is nog steeds verschrikkelijk!!!
Ik hoop wel dat we volgende week weer in oranje of groen zitten want dan is het de kerst cruise, en zou het toch wel heel leuk zijn als we uit eten konden! Als natuurlijk de nieuwe manager ons niet laat werken kerst avond. Maar dat zien we dan wel weer, ik heb besloten dat ik tot alles berijd ben, als ik maar 8 januari minstens vanaf 18:00uur vrij ben!
Waaaaant ik heb namelijk even met James gesproken (ook weer een maatje sinds 3 dagen:p) haha grapje, hij is onze commercial manager en hij zij, na enige twijfel of al die Nederlanders wel echt Isaacs familie zijn, dat het 98% goed gaat komen!
Nou woehoe! Mijn dag kon niet meet stuk!!! Heerlijk om 8 van jullie dalijk aan boord te hebben! Kan niet wachten om jullie deze stad te laten zien!

Nu we het toch over jullie hebben, ik hoorde dat Tante Henny's feest een succes was en dat jullie je traditie niet verbroken hebben, lekker weer als ALLER LAATSTE de deur uit! Haha.... En ook dat mijn fantastische dames team met 4-0 gewonnen had! Zal het dan toch aan mij liggen:p en Jas natuurlijk die nu gezellig samen met Siem en Frank is! Geniet er van meiden!

Nou verder ben ik wel weer uitverteld, moest even me ei kwijt. Verder gaat wel alles goed met me hoor, met Isaac gaat het ook goed. Al merk ik dat hij af en toe moeite heeft met het fijt dat ik de bevelen geef om zo maar te zeggen:p maar ach, hij probeerd het niet te laten blijken en dat is wel weer schattig toch? Hij heeft zelfs als verrassing de hele Cabin versiert met kerst slingers en ballen! Lief he:) ook komt beetje bij beetje zijn hele inboedel hier binnen, maar ach... Ik vind het ook wel weer schattig!
Goed, de volgende keer dat ik jullie mail zal vanuit Madeira zijn, heeeeeerlijk aan de garnalen! (leuk hoor als je je eigen vrije dagen mag indelen!)
Nou lieverds, toedeloe!

Niets dan liefs van mij vanuit Marokko!
Dikke zoenen en knuffels
Tessa

Ps. Casablanca is niet echt wat ik me had voor gesteld... Ik denk, grote mooie stad, veel goud, aladin.... Hahahahaha maar ik zat er weer eens naast:p maar na lang zoeken hebben me lief en ik een prachtig klein restaurantje gevonden dat aan alle Marokkaanse ideeën voldoet! Heerlijk eten, lekkere thee en als klap op de vuurpijl, WIFI!
Dikke kussen voor iedereen en bedankt voor jullie lieve reacties op het vorige blog.
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 10 December 2012 - 14:34

    Marcha:

    Hoi Tesss,

    Wat een verhaal weer he, denk je iemand te kennen..maar goed jou kennende regel jij het wel!
    Hou je taai he meis, en we leven met je mee hoor!

    Het feestje van tante Henny was leuk, met zn allen in de auto terug overal ijs en politiecontrole!!
    Haha maar goed dat ik niet ben aangehouden, Emma zat met je vader voorin, ik had natuuuurlijk niets gedronken ..Ome Jan (in slaap) bij mama op schoot... Jolanda bij Bart... en Thijmen lag ook nog ergens...o o o hoeveel krijg je in een Opel?
    Maar goed toen ome Jan nog naar bedje gebracht.....

    Lievie ik houd het even kort want ik moet weer naar school rijden, hou je taai en een hele dikke kus!!!
    Schrijf wel wat op FB...
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Mars

  • 10 December 2012 - 14:41

    Papa:

    Zo Tessa, de stoom komt van je verhaaltje af. Haha. Life is not easy. En stel je voor dat jij Claire bent. Ze zal het niet makkelijk hebben. Jij hebt het natuurlijk ook niet makkelijk om zo die kar te trekken. Dat je er veel van zal leren is mooi meegenomen. Makkelijk is het niet. Een groep van 27 man aansturen is moeilijk. Maar de beloning is mooi: lekker een dagje Casablanca. Wie heeft dat nu in Nederland na dagen hard werken. Hier gaat alles goed. De winter is weer voorbij. Plotsklap was alle sneeuw weg. Wel jammer. Zeker afgelopen zaterdag was mooi. Veel sneeuw en zon. Een beetje wintersport idee. En natuurlijk marcha's verjaardag. We hebben heerlijk en gezellig gegeten bij Cornelis Z. Wat een prachtige tent. Hier is de werkweek weer begonnen. Een spannende week. Het nieuws over de wasserij begint zich te verspreiden en er bellen steeds meer mensen met plannetjes. Ik hoop voor iedereen die in de wasserij werkt, dat het goed gaat komen. Tessa, geniet van je manageractiviteiten en hopenlijk tref je het met de nieuwe manager. Claire zou ik niet al teveel aanrekenen. Groeten aan Isaac, xxxxxx

  • 10 December 2012 - 14:42

    Papa:

    Ik ga nu naar gitaarles. Erg leuk. Heel langzaam gaat het steeds beter. Dat moet ook wel want de 20 jaar die ik ervoor uitgetrokken heb om het te leren, gaan snel, haha... xx

  • 10 December 2012 - 17:02

    Mama:

    Dag lieverd, toch nog maar een snel berichtje ook al heb ik je net even kort gesproken. Helaas kort, want ik heb het keidruk op mijn werk. Moet natuurlijk al het werk nu zelf doen. Mijn collega Danielle gaat volgende week beginnen met bestraling. Spannend voor haar. Ze komt wel af en toe op kantoor voor een kop koffie. Je klinkt nog steeds enthousiast, ook al moet je een hoop werk verzetten. Maar daar leer je ook weer van en de managers en officieren leren jou zo nu ook al goed kennen. Hopelijk is je nieuwe manager inderdaad leuk en aardig en accepteert hij/zij jou ook als assistent. Samen kom je een stuk verder. En inderdaad moet je het Claire maar niet kwalijk nemen. Veel mensen zouden het zo doen, nadat ze zo naar zijn behandeld. Claire heeft ook altijd haar ziel en zaligheid gegeven en nu wordt ze zo aan de kant gezet. Niet echt chique natuurlijk. Nou liever, keep your head up, laat je niet gek maken en pas op jezelf. Je bent goed bezig!!! Love you very much. Big hugs and kisses. xxxxxxxxxxxxxxx Mama

  • 10 December 2012 - 18:07

    Ina:

    Lieve Tessa, ik lees een hoop activiteiten. En niet allemaal zoals jij het had bedacht. Tja, soms gaan de dingen anders en hoe knap dan maar weer dat je elke x weer het weet te redden. Je doet het fantastisch en ook hier komen weer mooie dingen uit.
    En je vriendin Claire heeft het moeilijk nu. Haar gedrag komt voort uit haar angst, frustratie, boosheid etc. Kan je je vast van alles bij voorstellen. Wat mij altijd helpt als ik mensen niet begrijp is in gedachten in hun schoenen gaan staan. Je erin verplaatsen en even alle facetten meenemen die een rol zouden kunnen spelen. Dan zal je zien dat je iets meer begrip hebt voor haar gedrag. En nog de laatste wijsheid van Ina: gedrag is niet wat mensen zijn. Nou lieve Tessa hou vol. Er komen weer betere tijden. Heel veel wijsheid en plezier. Ik kijk uit naar je volgende verhalen. Dikke zoen Ina

  • 10 December 2012 - 19:03

    Sylvana:

    Lieve Tessa,
    Wat een toestand zeg, maar ik ben het met iedereen eens neem Claire maar niet teveel kwalijk. En ga er positief tegenaan!! Niet dat dat nodig is om tegen jou te zeggen, want dat doe jij toch wel!!
    Hier alles toppie! Wij hebben afgelopen zondag pas Sinterklaas gevierd. Was super gezellig en iedereen had heel erg zijn best gedaan. Veel gekke gedichten en toen lekkerst elkaar gegeten.
    Vandaag weer twee etalages in kerstsfeer gebracht. Helemaal gezellig!!
    Wat gaat het toch snel hè? Bijna 2013!!
    Nou lieffie het is deze keer een kort verhaaltje maar uit een goed hart moet je maar denken!!
    Hou je taai rn succes!! Er komt vast een hele leuke nieuwe manager !!!
    Liefs en dikke Xxxxx
    Sylvana

  • 10 December 2012 - 20:41

    Emma:

    Aller aller aller aller allervaller aller aller aller aller aller aller allerliefste Tessa :p

    Gtst:
    NINA IS ZWANGER VAN MAAIK!!!( ik zat er ook weer naast :( )

    Nu zit je in marokko dat zit vlakbij eugenia Victoria ( dat wis je denk ik al )

    Ik mis je super duper erg ik heb daarom ook echt suuppeer veel zin in 8 januari :):):):):):):):):):):):):):)

    We zijn vanmiddag maar oma ( zwolle ) geweest en toen naar de:.........Mac donalds :-D jeeeeyy!!

    Ik had vandaag Engels toets op school.
    Echt zo makkelijk ik denk dat ik een goed! Krijg (ik hoop het)

    Ik had vandaag me pet op die pet die ik voor Sinterklaas had gekregen( dezelfde als jouw)
    Iedereen vond Hem heel leuk staan ( ik had hem ook gewoon in de klas aan :p meester had er niks van gezegt)

    Ik heb nu een mini-kerstboom op me kamer :)


    Nou ik ga maar snel slapen:)
    Sssuuuppeer veel kusjes voor jouw!!!
    En de groeten aan Isaac en iedereen.
    I LOVE YOU !!!
    Xxx De blije Emma

  • 11 December 2012 - 16:08

    Opa En Oma:

    Hoi lieverd.
    Wat zijn het heftige tijden voor jou en je team op de Azura ,het is te hopen voor jullie dat er snel een goede en leuke manager aan boord komt,zodat de boot weer in rustig vaarwater terecht komt en er in het spa gebeuren weer goed gewerkt kan worden,en hopen maar dat jij goed met haar overweg kan en dat het klikt tussen jullie.
    Alles komt tegelijk lijkt het wel voor je ook het schip in de Red Level kan er ook nog bij, moet je maar eten wat er lekker uitziet Tess, en anders verlies je een paar pondjes dan haal je het later maar in als je weer uiteten kan gaan op het schip.

    Wat leuk en erg lief van Isaac dat hij je cabin mooi versierd heeft met slingers en ballen gezellig hoor, krijgen jullie toch een kerstgevoel alhoewel ik denk dat de boot ook al mooi versierd is met prachtige kerstbomen.

    Het is morgen alweer een jaar geleden dat wij een paar dagen op de Arcadia mee hebben gevaren, wat was dat gezellig he Tess nu maar hopen dat we op 8 januari aan boord mogen om het grote schip van binnen te mogen bekijken,we kijken er nu al naar uit vooral Emma zou het schitterend vinden.

    Wij hebben zondag de kerstboom weer neer gezet en de kamer gezellig gemaakt met kersversiering ,nu nog het een en ander kopen voor onder de boom altijd moeilijk om voor de kids weer wat uit te kiezen maar we vinden altijd wel wat leuks voor ze,en trouwens het gaat niet om de kado's maar om de gezelligheid en het samenzijn met elkaar op die dagen,of niet?

    Blijf jij maar genieten en laat je niet gek maken,succes met je werk nu nog een paar dagen zonder maar wie weet wat voor een vriendelijke en gezellige manager er over een paar dagen aan boord komt we gaan voor je duimen en kijken uit naar je volgende verhalen,dan blijven wij ook een beetje bij over het scheepsgebeuren op de AZURA.

    Dikke kus van ons.
    Love you,,,Oma en Opa.
    XXXXXXXxxxxxxxx.



  • 11 December 2012 - 20:29

    Emma:

    Allerliefste Tessa :)


    gtst: Sjors wil ook stoppen om voor Lorena te werken :p ( ze is gestopt)
    Gister ( had ik nog niet verteld ) toen zat Ludo opeens achterin bij Maarten in de auto
    En toen had ie ( gedreigd) dat hij niet meer bij Janine in de buurt nog komen en anders
    Zou ie er zelf wel voor zorgen dat hij niet meer bij Janine zou komen............
    Maaik sloeg noud heel hard ( meer meppen :0)
    Maarten wil nie meer samen met Janine werken...
    Noud is ook al weg bij Lorena :p


    En ik heb net kerst kadootjes gemaakt voor: Thijmen,mama en papa en die heb ik onder de kerstboom gelegd :) maar ik zeg nog niet wat er in zit want anders lezen ze het :) verder liggen er nog helemaal geen kado's onder de boom :( denk je dat je ook kado'tjes krijgt?????? En heb jij al kado'tjes voor iemand anders gekocht??


    Thijmen was vandaag ziek:( dus toen is ie niet naar school gegaan :(...

    Ik heb vandaag me hele kamer opgeruimd! ( goed hé?)

    Ik mis je heel erg !
    Ik heb zoo oo oooo zin om je op 8 januari weer te zien :D:D



  • 12 December 2012 - 20:38

    Emma:

    Heej allerliefste :)

    Gtst:
    Maarten heeft verteld tegen Janine dat hij verliefd op haar is!!! Omdat ze hem betrapt had toen hij het over haar had ofzo en toen had ie een snoes bedacht want Janine vroeg wat er aan de had was..
    Rikki probeert haar vriendin aan Tim te koppelen want die vriendin vind rikki heel erg leuk..
    ( nou het is niks geworden) en toen rikki weg liep zei ze LUL tegen tim
    Janine zei tegen Ludo dat Maarten verliefd is op haar en dat hij gelijk had en toen vroeg ze of ze dit achter hun kunnen laten.
    En Maarten stopt ermee om alles voor Maxime te doen..
    En aisen en bing hadden een moter gehuurd en toen ging bing heel hard alleen en toen was ie heeeel hard gevallen dus ik weet niet of die nog leefd!!!


    Jeey er liggen een paar cadeautjes onder de kerstboom voor Thijmen en mij :):):):):):):):):):):):):):):):):) ( zag ik een uur gelden pas terwijl het er sl de hele dag ligt :p)

    Ik heb alweer een ruim voldoende voor me Engels toets :) ( ik ben er wel blij mee hoor)
    Ben ik net verlost om me Engels te leren moet ik weer aan AK ( aardrijkskunde) oohhhhh wat heb ik toch een zwaar leven:p

    We zagen Jessy nog bij voetbal hij moest om 7 uur tegen Laren een vriendschappelijke wedstrijd spelen ( in de kouuuuuuu)


    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx i love YOU Emma

  • 13 December 2012 - 12:20

    Lioba:

    Hoi Tes,
    Wat een verhalen en wat een flitsende start ben jij aan het maken. Niet zo netjes van Claire maar ja haar beslissing om het zo te doen dus los het maar op zo goed als je kan en gebruik het als een leermomentje. Kost je wel erg veel energie maar wie weet komen er rustigere tijden aan. Hopelijk gat de nieuwe manager je verlossing brengen en jij haar. Maak er een mooie wisselwerking van nu jij al veel weet en zij/hij nog bleu binnen gaat komen. Het komt vast goed en anders wordt jij toch gewoon de manager??? Met het bijbehorende salaris natuurlijk! Je hebt altijd Isaac nog die goed voor je zorgt zo te horen. Trekt langzaam bij je in, versiert de boel met kerstartikelen, hoe lief! Geniet dubbel van de dingen die wel goed en makkelijker gaan dan komt de rest vanzelf weer goed.
    Hier alles z'n gangetje. Afgelopen zondag Sinterklaas bij Sylvana, JAmie en Jill gevierd met alle 'Lomannen', het was weer erg gezellie met leuke en soms erg lange rijmen. Toch heel bijzonder dat we dat nog steeds met z'n allen voor elkaar krijgen. Elk jaar weer even puffen om het voor elkaar te krijgen maar uiteindelijk zeker de moeite waard. Lekker gegeten met z'n allen en 's avonds laat weer naar huis. Het winterse weertje hier is wer tot rust gekomen, temperaturen naar beneden, zonnetje, buitje regen. Helaas geen schaatsweertje. De banden staan alweer in de plas klaar om in te vriezen maar nog even wachten. De kerstboom staat ook hier al klaar middenin de kamer, guilandes op de kasten, nog wat lossen ballen en sterren door het huis ... kortom het is kerst in Huize van Putten. Altijd weer gezellie in huis.
    Ik ga nu een broodje eten want Rick komt net binnenvallen van school dus dikke knuffels uit het kerst-versierde Huizen. Lioba

  • 13 December 2012 - 20:31

    Emma:

    allerliefste Tessa <3<3<3<3<3

    Ff een klein berichtje over gtst want ik moet eigelijk al slapen :)

    met bing gaat het wel weer beter maar hij ligt in het ziekenhuis...
    Noud wil wel weer werken voor Lorena en Lorena hee het met Sjors ook weer goed gemaakt.
    En rikki en Tim hebben geen ruzie meer omdat ze samen smoothies moesten maken
    En toen hebben ze het weer goed gemaakt!!
    Rikki wil Tim oookkkkk !!!!!! ( ze vind hem ook leuk )

    Zooo ik ga slapen want ik verder niks meer te vertellen

    Xxxxxxxxxxxxxxxx Emma <3<3

  • 13 December 2012 - 20:31

    Emma:

    allerliefste Tessa <3<3<3<3<3

    Ff een klein berichtje over gtst want ik moet eigelijk al slapen :)

    met bing gaat het wel weer beter maar hij ligt in het ziekenhuis...
    Noud wil wel weer werken voor Lorena en Lorena hee het met Sjors ook weer goed gemaakt.
    En rikki en Tim hebben geen ruzie meer omdat ze samen smoothies moesten maken
    En toen hebben ze het weer goed gemaakt!!
    Rikki wil Tim oookkkkk !!!!!! ( ze vind hem ook leuk )

    Zooo ik ga slapen want ik verder niks meer te vertellen

    Xxxxxxxxxxxxxxxx Emma <3<3

  • 14 December 2012 - 16:39

    Caroline:

    He liefste nichtje, wat beleef je allemaal weer een hoop en al in zo'n korte tijd. Heftig hoor nu zonder manager, maar houdt je hoofd cool, want al heb je het super druk en meteen mega verantwoording,
    je kunt het Tes, dat weet ik zeker. Wel fijn dat je het met Isaac heel gezellig hebt, en langzaamaan
    bij jou intrekt. En al een gezellig kerstsfeertje gecreëerd in jouw hut. Helemaal leuk. Wij zijn hier ook
    al helemaal in kerstsfeer, echt gezellig weer. Alle kerstkaarten met lieve wensen weer op de post
    gedaan, in gedachten ook voor jou hoor, want je zit altijd in m'n gedachten. Vanavond heb ik een
    etentje van m'n werk, een walking diner in een Chinees restaurant, ben benieuwd, wel gezellig met
    al m'n collega's. Morgenavond hebben we Tanja's feestje, wordt ze al weer 18 jaar, kleine meisjes
    worden groot. Ik weet nog goed dat ze net geboren was, een heel mooi fijn poppetje met pikzwarte
    haartjes. En nu heb ik gewoon een volwassen dochter, ook heel leuk hoor, want we kunnen zo
    heerlijk kletsen samen over van alles. Wat jij ook hebt met jouw mama. Ja een moeder/dochter
    band voor je hele leven, zo speciaal! Nou lieffie, keep your head up en ga ervoor!
    Maak het gezellig samen met Isaac. En tot je volgende blog.
    Big hugs xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx love you Caroline

  • 14 December 2012 - 20:42

    Emma:

    Hee allerliefste Tessa


    Gtst:
    Rik en Nouran ( of hoe je dat schrijft) hadden ruzie maar tien had Rik het de volgende dag wel weer goed gemaakt...
    Bing en aisen hebben samen in 1 ziekenhuis bed geslapen en toen kwam opgevenemend
    De zuster en toen ging aisen zich zo verstoppen onder de dekens :-p
    Nina en noud gingen zoenen!!!





    Ik was vandaag bij oma ( effrink ) want mama die ging naar oma het hele weekend omdat oma weer naar huis mocht dus ging mama het hele weekend bij oma slapen en toen gingen we naar Sem :):):):) en tante Gerda,angelique en brooklyn waarden er ook en toen mocht ik Sem zijn potje geven :)

    En nu is de voice of Holland de finale ik vertel morgen wie er heeft gewonnen oké
    ( ik ben voor Floortje :) )

    Heb je een leuke nieuwe manager??


    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx+nog 10000000000000000000 x-jes

    Emma xxxx ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • 16 December 2012 - 13:11

    Emma:

    Heej Tessa :)

    Leons heeft TVOH gewonnen!! Maar dat wist iedereen al want ze kon wel heel goed zingen ...
    We gaan zo naar de film met Thijmen en papa en ik :)
    Gister had ik bij de verjaardag van Tanja geleerd hoe je in moest vlechten ;)We hadden gister 2 verjaardagen 1 bij Folkert en 1 bij tanja natuurlijk :)
    Ik heb 2 nachten achterelkaar bij pas in bed geslapen :p
    Me tand zit heel erg los dus ik zit er de de tijd aan te draaien... ( een losse tand is irritand :p)
    Eigelijk heb ik niet zo veel meer te vertellen ...


    O wacht papa roept me al nou doeeiiiiiii
    I LOVE YOU!!!

    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx❤❤❤❤❤ Emma


  • 17 December 2012 - 20:29

    Emma:

    Heej Tess<3<3<3



    Gtst:
    Janine is erachter Gekomen dat Maarten en maxime samen werken..en wat ze allemaal gedaan hebben om Ludo en haar uitelkaar te krijgen want Maxime haat janine natuurlijk
    Nina heeft tegen maxime gezegt dat ze echt weer verliefd op noud is en dat ze het kind van maaik zou weghalen..!...
    Oh Nina heef gezegt dat ze het kind toch houd!!!!!!
    Lorena heeft tegen noud verteld dat maaik een avere (dat zei Lorena ik weet niet hoe je het schrijft)heeft gehad terwijl hij al met Nina was.




    IK HEB GISTER IN BED ZELF ME TAND ERUIT GETROKKEN maar nu is het nog steeds irritant want nu heb ik opeens een groot gat in me mond:( haha

    XxxxxxxxxxXxxxxxxxxx
    Emma ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


  • 18 December 2012 - 20:36

    Emma:

    Heej allerliefste tessa❤❤❤

    Gtst:
    Janine heeft gezegt tegen Maarten dat zei ook op hem verliefd is !!!!!!!!!!!
    ( wat helemaal niet waar is )



    JEEY morgen heb ik kerstdinee eerst naar tante Gerda helemaal mooimaken en dan ga ik naar angelique en die brengt ons naar school:)

    Ik had vandaag me aardrijkskunde toets was heel makkelijk k hoop dat ik nu een GOED! Krijg

    Ik doe een klein berichtje want het is al kwart voor 9 :p



    I LOVE YOUU❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Hallo allemaal, Dit is 'm dan, mijn reisdagboek van alweer het 3e grote buitenlandse avontuur. Dit keer: werken op een cruiseboot. Het is voor mij letterlijke een "wereldse" ervaring. Ik moet er veel voor laten, maar het zal het waard zijn. Ik hoop dat jullie genieten van mijn verhalen, and remember: The sky is the limit! Liefs, Tessa

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 74397

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 25 September 2012

Management course!

02 December 2012 - 02 Juli 2012

Een nieuw thuis voor 7 maanden; AZURA

04 September 2011 - 15 Juni 2012

Tessa op Cruise

Landen bezocht: