Merry X-mas and a HAPPY NEW 2013! - Reisverslag uit Vigo, Spanje van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu Merry X-mas and a HAPPY NEW 2013! - Reisverslag uit Vigo, Spanje van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu

Merry X-mas and a HAPPY NEW 2013!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

29 December 2012 | Spanje, Vigo

29 december 2012

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, smsjes en mailtjes! Ik hoop dat jullie allemaal een geweldige kerst hebben gehad! Met Isaacs vader gaat het al stukke beter. Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis maar voelt zich beter.
Mijn kerst was raar. Op kerstavond tot bijna 11 uur gewerkt, daarna was er wel een feestje in de bar maar in de stemming was ik niet. Doodmoe en miste jullie!
1e kerstdag weer gewoon werken, maar 's avonds gingen ik en Isaac samen uit eten. Heerlijk! Daarna naar mijn cabin, waar 2 glazen wijn stonden, Spaanse ham en veel kadotjes:)
Als eerst had ik papa,mama en jess kaart opengemaakt, janke geblazen. Maar eerlijk, het waren meer tranen van geluk, geluk omdat ik weet hoeveel ze om me geven en dat het mooi is om zulke mensen om je heen te hebben. Ook wel tranen omdat ik ze nu even niet om me heen heb... En toen Jannie's kado! HET kado, dat perse nog in de koffer moest voor ik weg ging! En natuurlijk lekker typisch jannie: een kerstmuts:p hahahaha, lieverd!
Toen mocht Isaac mijn kaart openmaken. Leuk:) toen ik een kadotje: een mooie klip voor in me haar. Toen Isaac zijn kado: hugo boss! En daarna ik als laatste: een Swarovski ketting! Met "the diamond of the sea" waaaaaaaaaaah:) Diamonds are a girls best friend!
En daarna hebben we kerst afgesloten rond een uurtje of 5, een hoop gepraat, gelag, gehuil maar vooral veel liefde..........
Pas in Southampton, 2 dagen geleden, kon ik iedereen pas vrolijk kerst feest wensen. Ik heb totaal geen connectie op de boot. Kut, want zo ben ik dus nooit optijd met speciale momenten!
Daarom wil ik nu vast even zeggen, lieve allemaal, ik hoop dat 2013 voor jullie allen een geweldig jaar mag worden met alles erin wat je maar wenst. Dat je ieder moment van de dag mag genieten. Dat je samen bent met de mensen waar je van houdt. Kortom gelukkig nieuwjaar.
Oh en Jannie, fijne verjaardag alvast! Ik mis je!
En dan nu deze cruise, de nieuwjaars cruise... Wat een hectiek! Deze mensen hebben veel te besteden! Ik heb namelijk in de eerste 2 dagen 2 x mijn target gehaald! Het target was 4500 en ik zit inmiddels op 9800! Mijn hemel:D nog een beetje verkoop erbij en ik krijg voor deze cruise 1000 pond betaald! Nou het werd is tijd, al het harde werk is dan toch niet voor niets geweest! Dus ik ben blij.. Haha.
Verder heb ik niet zoveel meer te vertellen, dus dit is een kort blogje maar jullie hebben het vast ook druk met van alles.
Nogmaals ik wens jullie een fijne avond over 2 dagen, zal aan jullie denken als ik hard aan het werk ben. Eetsmakelijk van de oliebollen en appelflappen. En denk eraan, 8 januari is al bijna! De passen zijn trouwens geregeld! Nu nog even met Rebecca slijmen om zoveel mogelijk tijd met jullie door te kunnen brengen!
Ik hou van jullie, en mis jullie meer dan je kunt bedenken.

Niets dan liefs vanuit Vigo!
Kus Tessa

  • 29 December 2012 - 15:38

    Papa:

    Leuk geskyped. Fijn je weer gezien en gesproken te hebben. Zet hem op. Bepaal je eigen grenzen! We skypen weer op oudejaarsavond om 11 uur Nederlandse tijd en 10 uur Madeira tijd. Ik zal Marcha vragen of zij de computer aan kan zetten (bij deze). Heel veel succes! xxxxx

  • 29 December 2012 - 16:13

    Mama:

    Ha lieverd, niet geskyped maar wel gebeld!! Je klonk al een stuk beter als 2 dagen geleden. Je hoefde niet eens te huilen haha. Laat je niet gek maken door alle drukte en de weinige waardering. Leef je leven en geniet! Ben blij dat Isaac er voor je is. Jouw kerstkaart werd net door de postbode bij ons bezorgd. Lieve kaart en lieve, mooie woorden. Je bent en blijft een bijzonder kind. Niet zo gek dat ik je mis.
    Ik ben nu (nou ja, nu net ff niet) uitgebreid aan het koken voor Opa en Oma. Zij komen vanavond genieten van het jaarlijkse kerstdiner. Al heel veel voorbereid, zodat ik vanavond ook lekker aan tafel kan zitten en genieten van alles. Je broer eet ook mee. Gezellig dus! Ik ga nog niet schrijven wat we allemaal gaan eten, want als Oma het blog leest is het geen verrassing meer. Maar ze vinden het vast allemaal heerlijk. Het zijn makkelijke klanten natuurlijk haha. Gisterenavond hadden we het oliebollentoernooi. Was ook gezellig en laat (zoals altijd!). Altijd leuk om iedereen weer te zien en met verschillende mensen te spelen. Lotte en Marjolein hadden het goed georganiseerd. Uit jouw team speelden er ook wat mee. En natuurlijk was je trainer er ook. Hij leest jouw blog ook en is dus goed op de hoogte van alles.
    Ik ga snel weer verder met de voorbereiding. Spreek je snel weer en zie je natuurlijk 8 januari. Kan niet wachten, maar dat weet je! Hou van je en omhels je met duizend armen.

  • 29 December 2012 - 16:27

    Mama:

    Je hebt van papa een staatslot gekregen. Jackpot 30 miljoen!! Ik hou je op de hoogte of je gewonnen hebt, dan hoef je helemaal niet meer te werken. Kun je Gruella in haar sop laten gaar koken.
    Love you!!!

  • 29 December 2012 - 18:45

    Sylvana:

    Lieve Tessa,
    Druk, druk, druk, druk.... Je zou bijna vergeten dat er feestdagen zijn, zo druk ben je.
    Maar als je dan zo ' n lekkere target haalt dan is het niet voor niks, zo is het!!
    Wat heerlijk zo samen in jouw cabin aan de wijn met Spaanse worst en dan kadootjes uitpakken, helemaal romantisch!!
    Wij hebben ook hele gezellige kerstdagen gehad. Kerstavond gezellig gegeten bij Karin en Bert. We hoefden alleen het desert te maken en konden verder zo aanschuiven.
    Heerlijk gegeten en daarna met z' n allen het top 2000 spel gespeeld!
    Eerste kerstdag met de hele familie bij mijn broer gegeten, ook weer erg gezellig. Mijn broer regelt met zijn vrouw en Kids het hele kerstdiner. Van amuse, twee voorgerechten, hoofdgerecht en chocolade fondue toe!! Echt heerlijk en heel bijzonder. Want we zijn on totaal met 14 mensen!!
    Tweede kerstdag was heerlijk chillen, Jill had een heerlijke brunch gemaakt en ging daarna naar David toe. Jamie en ik hebben een heerlijke middag en avond gehad, heerlijk in joggingbroek op de bank en samen kaas fondue gegeten.
    Na twee drukke avonden en rond drie uur naar bed was dit ook wel even lekker.
    In de winkels bij ons is het nu erg druk, gelukkig maar. Het is ook al uitverkoop, alles 50 procent korting!!! Dat wil wel!'
    Een beetje late reactie, daar had ik eigenlijk mee moeten beginnen is dat ik erg blij ben dst het weer wat beter gaat met de vader van Isaac. Sorry, en wat een goed nieuws!
    Lieffie, de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, en vooral veeeeeeel gezondheid!!
    De rest moeten we zelf creëren!!!!!!
    Love you
    Liefs en dikke Xxxxxxxx
    Jamie, Jill en Sylvana

  • 30 December 2012 - 07:53

    Jasmijn Hoekman:

    Hi wijffie !
    Goed om te lezen dat het weer lekker (druk) gaat!;)
    Echt raar zo'n kerst zonder familie, ik bergrijp het helemaal.
    De aussies doen ook niet aan kerst ofzo, iedereen lag gewoon op het strand, liep over straat als elke andere dag en zat savonds bij de mac en in de kroeg !? Heel apart. Echt totaal geen kerst gevoel dit jaar. Morgen oud & nieuw, wordt dit jaar wel een nieuwjaarsduikje met 30 graden ofzo om 12uur savonds ^^. Moet je lang werken? Ben je op de zee of aan land, en heb je ook nog beetje vuurwerk? Ik ben benieuwd of ik vuurwerk zal zien, mag nl niet hier, door de warmte en droogte mag niemand vuurwerk afsteken.. Lekker rustig 31dec, normaal over de straat zonder al dat geklap haha. Siem en franc gaan al bijna weer naar huis dan ben ik weer lonely. Maar dat gaat ook wel weer lukken hoor, de envelop ''in geval van nood'' zit nog steeds dicht! :D

    Alvast een heeeel gelukkg nieuw jaar!!

    Lots of luv xx


  • 30 December 2012 - 12:49

    Caroline :

    He lieve Tes, hier weer even een berichtje van mij. Had je ook al even met kerst gesmst voor fijne kerst te wensen. Gisteren al je blogs gelezen dus ben weer helemaal bij over de soap van jouw shiplife. Wat een verhalen allemaal weer en wat beleef je een hoop op de cruise in deze korte tijd dat je hier nog maar zit. Maar helaas deze keer wel wat minder leuke dingen. Balen dat je niet over weg kunt met je manager, maar zo te lezen allemaal is het ook wel echt een Cruella, aaaaarrrrch! Maar Tes, kom op meis schouders eronder en laat je niet kisten door die Cruella. Laat haar zien wat je kunt en zet je beste beentje voor al zal dit niet altijd makkelijk voor je zijn. Maar als het je lukt met de nodige en lieve hulp van Isaac ben jij degene die misschien straks al haar taken goed kunt overnemen en kun je trots zijn op jezelf. Hoop en duim voor je dat het je gaat lukken en dat je die Cruella een poepie laat ruiken.

    Ook schrikken met de plotselinge ziekenhuisopname van Isaacs vader. Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter met hem en kan Isaac voorlopig nog bij jou op de boot blijven. Want jullie zijn samen dikke maatjes in gtst (om het maar even in soapstijl te houden). Nou lieffie probeer er wat van te maken samen met Isaac en ondanks al jullie harde werken ook nog een beetje te genieten van jullie schaarse vrije tijd.

    Een fijne jaarwisseling met elkaar en geniet van het prachtige vuurwerk vanaf de boot, wat een mooi gezicht zal dat zijn. Lots of love and big hugs xxxxxxxxxxxxxxxxxx Caroline

  • 30 December 2012 - 13:36

    Ina:

    Lieve Tessa, Op de boot met de feestdagen. En dan ook lekker veel centjes verdienen. Het leven in al zijn diversiteit nietwaar. Kan me voorstellen dat juist deze dagen een extra gemis geeft. Het zijn maar dagen lieve Tessa en ze gaan ook gewoon weer voorbij. Er is altijd een morgen, vind ik zo'n heerlijke gedachte. En na een nachtje slapen (en zeker na een nachtje met veel liefde) ziet de dag er altjid weer beter uit. Hou vol en voor je het weet heb je weer een hereniging met de fam. Nog paar dagen. Ik wens je alvast een mooie jaarwisseling. Met liefde en plezier. Volgend jaar mooie dingen op je pad waar je van geniet. Dikke zoen Ina


  • 30 December 2012 - 17:10

    Oma En Opa:

    Lieve Tessa.
    Wat was het heerlijk om je stem weer even te horen zaterdag toen je belde vanuit Vigo,ik heb daarna snel je blog gelezen en ben dus weer helemaal op de hoogte van alle gebeurtenissen van de afgelopen week.
    Druk in de spa en een goede target gehaald Tess, ondanks de spanningen aan boord doe je het heel goed.
    We hebben heerlijk gegeten bij mama,het Kerstdiner was weer geweldig,Jessy heeft ook meegegeten lekker geklets over van alles en tonnetje rond van tafel,wat kan die mama van jou koken.
    De Kerstdagen waren weer gezellig en zijn veel te snel omgevlogen,en morgen alweer de laatste dag van het jaar gaan we naar Ome Jan en om 23.00 uur even met jou skypen ,spannend hoor.
    Wij hopen dat jij en Isaac ook een geweldige jaarwisseling gaan beleven in Madeira,en je het vuurwerk vanaf de boot goed kan zien ,en wij wensen je een geweldig jaar toe met heel veel gezondheid ,geluk en liefde en blijf van alles genieten wat je meemaakt in je leven lieverd.


    Dikke knuffels van ons.
    Love you
    XXXXXXxxxx Oma






























  • 30 December 2012 - 18:27

    \\Lioba:

    Hoi Tes,
    Wat fijn dat het met Isaac zijn vader beter gaat en hij gewoon met jou kerst kon vieren op de boot. Wel erg druk dan, maar wat is mooier dan kerst vieren met je liefde. Geniet er maar extra van dan mis je de familie hier ietsje minder. Wij hebben ook een leuke kerst gehad hier thuis. Kerstavond gezellie met ons gezin en Roos van Rick. Lekker gegeten en veel cadeaus uitgepakt. De kerstman was een beetje uitgeschoten dit jaar met zijn budget maar de dank was groot. Eerste kerstdag bij mijn broer in Nieuw Vennep met de hele familie Loman, 14 stuks gezelligheid. Weer teveel cadeaus en heerlijk gegeten. Opa verzorgde weer de kalkoenen en de rest werd door mijn broer met schoonzus verzorgd. Echt te lekker en te veel allemaal. Gezellig door gepimpeld tot na 3-en dus volop genoten. Tweede kerstdag was Sushi bestellen voor z'n drietjes, Rick at bij Roos thuis. Ook gezellie en met een kerstfilm afgesloten. Deze dagen vliegen voorbij met eten, drinken, uitslapen en het belangrijkste veel gezelligheid. Het vuurwerk schiet alweer de lucht door hier dus het nieuwe jaar komt zo wel erg snel dichter bij. Ik wens jou met Isaac heel veel gezondheid voor 2013 en blijf genieten van en met elkaar.
    Liefs Lioba


  • 31 December 2012 - 11:44

    Marleen:

    Hoi lieve Tes!

    Wat fijn dat het beter gaat met de vader van Isaac! Dat zal een behoorlijke opluchting zijn. En wat een prachtige ketting heb je gekregen! Nu nog een momentje voorop de boot waar Isaac achter je staat en je vasthoudt, en je Titanic ervaring is compleet;-) Of nou ja, laten we het einde anders laten lopen..

    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling toe, en dat gezondheid, geluk en liefde je lachend tegemoet komen in 2013!
    Tot volgende week op de kade!

    Dikke kus, knuffels en veel liefs,

    Marleen

  • 31 December 2012 - 20:32

    Emma:

    Hee Tessa

    Gtst:
    Janine was op de kamer van Maarten geslopen om op zijn computer te kijken en toen wou ze er weer uit en toen stond Ludo ineens voor haar deur en dat vond die heel raar en toen kwam Maarten er ook nog eens aan..
    Rikki wou helemaal niet met Tim naar het dansetoria feest omdat het oud&nieuw is dus toen zij ze tegen Sjoerd dat ze de kaartjes kwijt was,maar die was ze helemaal niet kwijt want ze had ze gewoon verscheurd en dat zag nouran en die zag dus ook dat ze tegen Sjoerd loog, dus toen zij rikki tegen nouran dat ze ruzie met rozemarijn ( haar vriendin) en dat die daar ook was en daar had ze dus geen zin in..
    Jef is weer bijgekomen :)
    Janine heeft tegen Maarten gezegt dat ze was binnen gedrongen was omdat ze wijntje wou inschiknken,kaarsje aan steken en dat ze het gezellig wou maken ...
    Jef had een onderzoek gehad en hij voelt zijn benen niet meer hij is dus verlamt !!!!!!!
    Rikki is toch gegaan naar dansetoria want ze had de kaartjes toch niet verscheurd.

    ZOOO DAT WAS VEEL OVER GTST!


    HAPPY NEW YEAR

    We hebben vandaag gekart :) JESSY MOG DE BEKER HOUDEN HIJ HAD GEWONNEN:):):):)
    3e plek Folkert
    2e plek imero
    1e plek JESSYYY:)

    Zometeen gaan we vuurwerk afsteken :):):)

    I LOVE YOU

    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Emma

    Xxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Hallo allemaal, Dit is 'm dan, mijn reisdagboek van alweer het 3e grote buitenlandse avontuur. Dit keer: werken op een cruiseboot. Het is voor mij letterlijke een "wereldse" ervaring. Ik moet er veel voor laten, maar het zal het waard zijn. Ik hoop dat jullie genieten van mijn verhalen, and remember: The sky is the limit! Liefs, Tessa

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 74254

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 25 September 2012

Management course!

02 December 2012 - 02 Juli 2012

Een nieuw thuis voor 7 maanden; AZURA

04 September 2011 - 15 Juni 2012

Tessa op Cruise

Landen bezocht: