Drama! - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu Drama! - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu

Drama!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

22 December 2012 | Spanje, Isla de Tenerife

22 december 2012
Tenerife

Lieve allemaal,

Net gister een lang blog geschreven, maar er is wat heel ergs gebeurd en dat moet ik even kwijt...
Gister nadat ik het blog had gepost en met iedereen aan de telefoon had gesproken was ik zowaar in de feeststemming. Jullie weten hoeveel ik om jullie geef, dus dat maakt mij blij!
Maar toen ik terug binnen kwam van het bellen met Emma was Isaac niet heel vrolijk.
Ik dacht, naja zal wel weer... Dudu, je weet wel!
Ook ging hij opeens terug naar de boot, maar het was heerlijk weer dus ik besloot niet mee te gaan. Lekker met Chelsie in het zonnetje gezeten, gelachen, gekletst en om 3 uur weer aan het werk.
De dag ging snel, maar Isaac was niet helemaal zichzelf. Na werk klaar maken voor het feest! Met alle meiden in mijn cabin, optutten opmaken, nagels doen etc.
Per toeval hadden Madelena en ik allebei glitterlipstick op. Leuk zou je denken, maar vervolgens komen we in de heren cabin, Isaac is drinken halen, Madelena kust Gilberto voor de gijn. En Isaac komt terug.
Nou nu raad je het waarschijnlijk al...
Mijn mond onder de glitters, Gilberto's mond onder de glitters. Foute boel! Dus: tes, whats going on...? Ik lag het een beetje weg, maar hij loopt de kamer uit. Dus ik ga erachter aan, zeg m dat het Madelena's glitters zijn, geloof je me? Nee.
Dus ik ben woest en loop weg. Een uur later nam Isaac me mee naar beneden. Ik ben boos, hij is nog veel bozer. Ik voel me kut en dan zegt hij eindelijk wat er echt aan de hand is.
Zijn vader ligt al 2 dagen op de intensive care aan de beademing. 's middags had hij een sms van ze moeder: bel me zodra je kan. En toen heeft hij alles gehoord.
Ik heb me nog nooit zo lullig gevoeld! T enige wat ik ook kon zeggen was: I'm so sorry! Ik voelde me oprecht zo schuldig. Al kan ik er niks aan doen maar ik had er 's middags voor m moeten zijn... Naja, daar gaat het nu niet om. Het gaat om Isaacs vader, die er helemaal niet goed aan toe is. Zn longen zuiveren het bloed niet meer, dus dat is een probleem...
Na heel lang gepraat te hebben zijn we toch nog terug naar het feest gegaan, voor even maar. Toen naar de cabin, toen ... Maar daarna! Isaac begon zo hard te huilen, zoiets heb ik nog nooit gezien! Dus de hele nacht samen gehuild, gepraat en gelachen over zijn vader. Maar er bestaat dus een kans dat Isaac naar huis moet met kerst.
We hopen het natuurlijk niet, maar zijn moeder houd ons op de hoogte van alles. En zodra er maar iets veranderd zit Isaac op het eerste vliegtuig naar huis...

Wat een verhaal hè, ik kan het nog amper bevatten maar moest dit met jullie delen!
Zo bizar, mijn papa jarig, zijn papa in het ziekenhuis! Hopelijk komt het allemaal goed.
Nader bericht volgt, ik hou jullie op de hoogte.

Mis jullie, hou van jullie!
Niets dan liefs, jullie Tess

  • 22 December 2012 - 15:00

    Marcha:

    Hee lievie wat naar allemaal, ook vervelend dat hij het niet gelijk had gezegd..
    Jij kon dit natuurlijk ook niet weten schat!
    Nou dat is dat maar afwachten weer he...als hij naar huis moet kan je dan ook weer terugkomen eigenlijk?
    Of kan dat niet?
    Nou lievie houd je taai he, en hopelijk komt alles weer goed, je maakt wat mee zeg in korte tijd!
    Wij houden van je!!!
    Kus Marcha

  • 22 December 2012 - 15:00

    Marcha:

    Hee lievie wat naar allemaal, ook vervelend dat hij het niet gelijk had gezegd..
    Jij kon dit natuurlijk ook niet weten schat!
    Nou dat is dat maar afwachten weer he...als hij naar huis moet kan je dan ook weer terugkomen eigenlijk?
    Of kan dat niet?
    Nou lievie houd je taai he, en hopelijk komt alles weer goed, je maakt wat mee zeg in korte tijd!
    Wij houden van je!!!
    Kus Marcha

  • 22 December 2012 - 15:25

    Papa:

    Leuk om net geskyped te hebben. Ik hier in de regen en kou, jij in het zonnetje en 28 graden genietend van onbeperkt sushi eten voor 8 euro. Helaas schijnt niet overal de zon. Wat onzettend vervelend voor Isaac zijn vader (familie en hemzelf). Hopenlijk krijgt Isaac meer positief nieuws. Kan hij op de boot wel contact hebben? Never a dull moment, he..... xxxxx Hou ons op de hoogte!

  • 22 December 2012 - 16:35

    Angelique:

    Hey liefie,

    Wow wat een roller coast van emoties zeg! Niet alleen een heftige start op de boot maar nu ook weer slecht nieuws voor Isaac. Heel veel sterkte voor hem en hopelijk sterkt z'n vader aan! Weet zeker dat je er voor hem zult zijn en hij mag blij zijn met zo'n mooie vrouw aan zijn zijde!!

    Dikke kus van ons!
    Angelique & Brooklyn
    Xxx

  • 22 December 2012 - 16:36

    Opa En Oma:

    Hey lieverd.
    Na je lange verhaal op je blog van gisteren gelezen te hebben reageer ik nu maar op dit verhaal nu je in Tenerife bent met de boot.
    Maar wat een naar bericht over Isaac zijn vader,maar hij had het beter meteen tegen je kunnen zeggen dan waren jullie niet boos geworden op elkaar en had jij hem eerder kunnen steunen als je het geweten had.
    Nu maar hopen en duimen dat hij betere berichten krijgt over zijn vader vanuit Spanje, en hij samen met jou Kerst kan vieren op de boot.
    Wat heb je toch al een hoop meegemaakt in korte tijd lieverd,en hopen maar voor je dat de sfeer wat leuker gaat worden vooral met deze dagen.
    We wachten de verdere berichten af ,doe Isaac de groeten.
    Dikke knuffels.
    hvj Oma,xxxx

  • 22 December 2012 - 16:43

    Lioba:

    Hoi Tes,
    Wat een verhalen allemaal zeg in je vorige blog en dan nu dit er weer overheen. Maar voel je zelf niet schuldig hioor, hij had het jou natuurlijk meteen moeten vertellen. Maarja misschien had hij toch eerst even wat tijd voor zichzelf over om het een plaatsje te geven. Wel heel heftig zeg met z'n vader en vooral omdat je dan zo ver weg zit. Maar voor beide toestanden blijf gewoon jezelf, let goed op alle signalen om je heen en gebruik deze om de oplossingen te vinden. Voor je werk ga je het heus wel weer redden, herpak je zelf en ga vol zelfvertrouwen door. Een goede start dat je haar hebt verteld veel te willen leren en haar graag op te volgen. Probeer gewoon haar dingen goed te volgen dan kan je als zij weg is weer je eigen draai er aan geven. Pfff wat een leermomentje.
    Met Isaac zijn vader maar duimen dat hij weer opknapt, is natuurlijk geen voorspelling van te maken. Maar een arm om Isaac heen en een extra knuffel van jou doet wonderen. Ik ga duimen voor goede berichten en dat Isaac grwoon op de boot kan blijven.
    Oeps ik moet nu op de borrel, heel vervelend, dus schrijf volgende keer weer verder.
    Liefs Lioba


  • 22 December 2012 - 16:53

    Jolanda:

    Hi lieverd, ik schrik mij helemaal rot toen ik dit las! Wat naar zeg voor Isaac en voor zijn vader helemaal en familie, ik hoop dat alles gauw goed gaat komen en dat Isaac lekker bij jou op de boot kan blijven.
    Goh was je net weer ff vrolijk gebeurt dit ja meis er kan zo maar wat gebeuren met je dat zie je maar weer. Nog bedankt voor je appje leuk he zo'n Iphone nooit meer een andere telefoon he!!
    Ik zag vanmorgen dat je in Tenerife bent lekker weertje kan ik mij niet voorstellen dat jij volop in de zon bent en hier is het nat bah maar niet koud. Vanavond gaan we naar Jan & Marcha voor een tafel en biljartclinic haha en ome Jan schreef vanmiddag dat hij Bart les gaat geven met biljarten haha!! Dus wat wordt weer een gezellige avond.

    Dikke kussen en knuffels van ons love you!

  • 23 December 2012 - 12:52

    Mama:

    Ha lieverd, jeetje meisje je bent pas 3 weken weg en het lijkt al zooooooooo lang. Je hebt zoveel meegemaakt al. Het zijn echt ups and downs. Je zag er wel goed en ontspannen uit op skype. Probeer toch overal het beste uit te halen. En voel je niet schuldig dat jij niet meteen bent teruggegaan naar de boot. Je kon natuurlijk niet weten dat Isaac dat bericht van zijn vader had gekregen. En ik ben ervan overtuigd dat je er nu helemaal voor hem bent ondanks jullie drukke werkschema. Hopelijk knapt zijn vader wat op. Is sowieso natuurlijk niet leuk om met kerst in het ziekenhuis te liggen. Ook voor zijn moeder zal het niet meevallen. Isaac op de boot en zijn zus in India. Ze staat er dan toch alleen voor.
    Het is gewoon afwachten.
    Vandaag een rustig dagje, is ook wel nodig na 2 avonden laat naar bed. Het ene feest na het andere, en dan moet de kerst nog komen. Eerste kerstdag gaan we eerst naar Gerrit-Jan en Pauline. Opa kwam daar altijd met kerst, maar nu Opa er niet meer is heeft hij ons uitgenodigd. Heel lief. Daarna gaan we naar Maya en Bert. Eerst lekker gourmetten en dan naar de film. Ook gezellig. Tweede kerstdag naar Opa en Oma. Leuk om kadootjes dobbelen en dan natuurlijk het traditionele buffet met rosbief en rollade. Opa en Oma zijn er nu al druk mee. Hopelijk hoef jij niet al te lang te werken en krijg jij ook een beetje het kerstgevoel. In mijn hart ben natuurlijk bij mij met kerst. Altijd in mijn gedachten, dat weet je. Dag lieve schat, je bent mijn eigen kerstengel. Ik hou van je. Dikke kussen en knuffels.

  • 23 December 2012 - 15:44

    Ome Henk En Tante Nel:

    Lieve tessa,

    Hier even een berichtje van ons terug. Wat erg voor jullie van Isaac vader,vooral voor Isaac zijn vader
    natuurlijk.Maar wat jammer dat isaac dat niet gelijk aan jou heeft verteld toen dat sms van zijn moeder
    kwam. Dan wist jij het ook en dan kan je het samen delen. Wij hopen dat zijn vader gauw weer een beetje
    opknapt en dat het allemaal weer goed komt met zijn vader.Wij willen jullie ondanks alles toch hele fijne
    kerstdagen toewensen maar dat ligt er natuurlijk ook aan hoe het gaat.
    Gelukkig is Debbie haar operatie ook achter de rug.We weten eigenlijk nog niet of ze nu al thuis is,
    maar we zullen haar binnenkort wel effe bellen .Hier bij ons gaat het ook niet allemaal fijn. Ik heb net bronchitus achter de rug en nu vandaag moest ik weer overgeven.Jasses maar dan is het er weer uit.
    Want ja we willen toch graag fijne feestdagen hebben.Ome Henk was ondertussen zijn kastje effe aan
    het opruimen dus dat scheelt weer een hoop troep.Al gooit hij naar mijn zin veel te weinig weg,maar
    ja je weet maar nooit of je het nog eens een keer kunt gebruiken.!!!
    Nou lieve tessa we hopen dat jullie ondanks alles hele fijne kerstdagen hebben.
    Veel liefs van ons ook voor Isaac en veel sterkte.(ook al kent hij ons nog niet persoonlijk)

    Ome Henk en tante Nel
































  • 23 December 2012 - 19:00

    Sylvana:

    Lieve Tessa,

    Wat een ellende zeg, je vader zo ziek en dan zo ver weg zijn, niet leuk nee.
    Echt schrikken voor juie en vooral voor Isaac. Ontzettend duimen gaan we voor hem en natuurlijk ook voor zijn moeder. Het zijn wel allemaal moeijke gebeurtenissen zo vlak achter elkaar. Maar zo zie je maar weer, het is allemaal zo betrekkelijk in het leven. Gwxondheid is toch het allerbelangrijkste wat er is. Zonder dat ben je nergens en met dat overwin je alles!!!!
    Echt, het kan even duren maar het is zo!!
    Lieve Tessa, ik hoop dat het allemaal positief afloopt voor jou en jullie en wil jullie heel veel sterkte wensen. Gelukkig hebben jullie elkaar op de boot!
    Liefs en dikke Xxxxx
    Sylvana

  • 24 December 2012 - 17:48

    Marleen:

    Jeetje tes wat heftig allemaal! Ik hoop dat alles goed zal komen met z'n vader. voel jij je niet schuldig want uiteindelijk was je er voor hem.

    Sterkte tes en isaac. dikke kus xx

  • 24 December 2012 - 20:05

    Carel En Greet:

    Lieve Tessa,
    Wat een heftige verhalen heb je weer Tessa en wat triest allemaal voor de vader van Isaac en voor Isaac en zijn moeder en dan is er zo'n situatie toch dan die afstand en met de kerstdagen in aantocht. Wij hopen op een spoedig herstel en dat alles weer goed mag komen met hem. We zullen voor hem duimen hoor en veel sterkte.
    Ondanks alles wensen we jullie beiden heel fijne kerstdagen.
    Liefs van tante Greet en ome Carel

  • 25 December 2012 - 11:48

    Emma:

    hoi tess

    Dit verhaal was zeker wel een drama!
    het is wel heel zielig voor isaac (en natuurlijk voor zijn vader) want hij kan er natuurlijk ook niet binnen 3 minuten ernaartoe dan moet ie helemaal met het vliegtuig!
    ik hoop niet voor jou dat ie nu van de boot gaat!

    vandaag is het 1e kerstdag en we hebben al de cadeau's onder de kerstboom uitgepakt mama een nieuwe bh en en ondebroek en schaatsen ( van papa die bh ook :p)
    en ik heb een tasje nieuwe (echte) zilveren oorbellen gekregen met een paardje want mee oor is weer ontstoken want ik kan eigelijk alleen maar echte oorbellen in want anders raakt me gaatje ontstoken en dan groeit me gaatje dicht :(:(:)
    en ik heb nog ene ketting gekregen en nog een nachtlampje met vissen erin en dan gaat het licht veranderen van kleur de hele tijd
    en thijmen en ik hebben samen ook nog party en co (junior) gekregen:)
    en papa heeft een nieuwe riem,een trui,en ook onderbroeken:)9
    en thijmen een muppets strip,een dvd(brave),pes 2013, en het monster van parijs (ook een dvd)


    zometeen gaan we eerst naar oom gert-jan en dan naar oma (zwolle) en morgen gaan we naar oma en opa ;) we krijgen wel veel cadeau's he


    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    EMMMA :):):):)

  • 27 December 2012 - 21:52

    Emma:

    Heej allerliefste Tessa

    Over gtst :
    Noud weet dat ninan zwanger is maar ik weet niet hoe die reageerde omdat het toen afgelopen was:( en aisen en nouran hebben hele erge ruzie!!!

    De kerst is weer afgelopen:(:(:( ik heb wel hele leuke cadeau's gehad ik had op 2e kerstdag bij oma een onderbroek en een beeldje van een vrouw met een hele mooie jurk aan en daar hing een super mooie armband aan van zilver:) en nog een stikkervel van paarden en ik had nog een hele mooie sieraden doos gekregen van Jolanda maar die had ik al op 1e kerstdag gekregen :p dus die gaan we in het weekend even ruilen :) ene ik had ook nog oorwarmers
    Gekregen..


    Ik zit nu op de bank Nova zembla te kijken van mama en papa mocht ik hem helemaal afkijken :):):):):):):)
    Dus ik doe ff een snel berichtje want we hebben een rookpauze ..:p

    En we gaan morgen avond naar de eemhoof :):):):):)

    Nou de film gaat weer beginnen :)

    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Emma die super veel zin heeft in 8 januari ( wat al bijna is :))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Hallo allemaal, Dit is 'm dan, mijn reisdagboek van alweer het 3e grote buitenlandse avontuur. Dit keer: werken op een cruiseboot. Het is voor mij letterlijke een "wereldse" ervaring. Ik moet er veel voor laten, maar het zal het waard zijn. Ik hoop dat jullie genieten van mijn verhalen, and remember: The sky is the limit! Liefs, Tessa

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 547
Totaal aantal bezoekers 74250

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 25 September 2012

Management course!

02 December 2012 - 02 Juli 2012

Een nieuw thuis voor 7 maanden; AZURA

04 September 2011 - 15 Juni 2012

Tessa op Cruise

Landen bezocht: