Onvergetelijke Avond! - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu Onvergetelijke Avond! - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu

Onvergetelijke Avond!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

02 Januari 2013 | Spanje, Isla de Tenerife

2 januari 2013
Tenerife

Liefste allemaal,

Ik hoop dat jullie allemaal een geweldige laatste avond van het oude jaar hebben gehad en natuurlijke een vroege ochtend van het nieuwe jaar! 2013, nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuw motto: leer van vandaag en doe beter morgen! (misschien een idee voor me andere enkel:p) haha!
Ik heb in ieder geval een avond gehad om nooit meer te vergeten. Nadat ik met jullie had geskyped, wat super was! Zijn Isaac en ik terug gegaan naar de Azura, we hebben ons netjes aangekleed, Isaac in pak met witte stopdas en ik in me witte jurk en me haar in de krul (leek of dat we gingen trouwen!) en zijn zo naar het feest gegaan. Als assistent manager had ik het maar georganiseerd, omdat ik het nog niet druk genoeg heb.... En het was super! We hadden de couplesroom opengemaakt, versiert en allemaal kommen met ijs en Champagne neer gezet. De deur naar het balkon was open en daar kwam de muziek van boven vandaan. Het was super, de hele spa+aanhang was er! Zelfs gruwella hadden we uitgenodigd, want Isaac wil zelfs de slechte mensen wat van het goede meegeven. Ik moet toegeven dat het goed was dat ze er was. Het was zo gezellig met iedereen. En toen: dingdingdingdong, This is the captain... Hij deed ze nieuwjaarsspeech en net toen hij klaar was BAM! De eerste vuurpijl de lucht in en vervolgens was er een vuurwerk show aan de kust van Madeira dat is niet te beschrijven.... Ik dacht dat eurodisney geweldig was, maar dit... Ongelofelijk, 10 minuten, 6 miljoen, een geweldige herinnering!
We hebben nog na genoten tot een uur of 1 en zijn vervolgens door naar de crewbar gegaan. Ik was snel weg want de volgende dag 7 uur werken maar Isaac en de rest bleef nog een tijdje hangen. Ik denk dat het 4 uur was dat Isaac de kamer binnen kwam waggelen hahahaha.... Naja, moet kunnen toch!
6:30 ging de wekker, mijn hemel ik was Kapot! En toen ging me bieper ook nog en gruwella zei: ik voel me nog steeds niet goed dus ben er vandaag niet. Lekker makkelijk! Naja, al is het een hoop meer werk ik word zo relaxed als zij er niet is, heerlijk:p en ook zijn we maar 2000 pond verwijderd van target en met nog 5 dagen in het vooruitzicht gaan we dit MAKKELIJK halen, en tada... Dat heb ik dan helemaal zelf met het team gedaan zonder hulp van de zieke manager! Yeah! Maar ja, dat weet ik en dat weet het team, maar verder zal zij alle credit wel nemen, ach wat maakt het ook uit!
Ik tel de dagen af tot 8 januari, de gedachte dat jullie komen maakt me zo blij elke keer als ik er aan denk! Ik ga gruwella vragen of ik vanaf 3 uur vrij krijg, ik bedoel nee heb ik, ja kan ik krijgen toch?! Ik kan zo 10 redenen opnoemen waarom ik die dag vrij mag hebben dussss... Haha! Ik hou jullie op de hoogte.
Nou nu ga ik me verhaal afsluiten, ik schrijf waarschijnlijk pas weer een blog over minimaal een week, want we gaan de grote zee op! Op weg naar de carabieën! Weeeeeeh heerlijk!
Dus nu is het aan jullie om mij van al het wel en wee van Nederland op de hoogte te brengen en natuurlijk van jullie jaarwisseling, als je je dat jog kan herinneren :p haha!

Ik mis jullie, hou van jullie
Niets dan liefs vanuit Tenerife!
Dikke zoenen
Jullie Tess

  • 02 Januari 2013 - 14:26

    Lioba:

    Hoi Tes, weer een bijzondere ervaring op je schip. Speech van de captain, vuurwerk groter dan Disney ... ook genieten dus. Wij hebben ook genoten weer hier van al het vuurwerk en gezelligheid in de straat. Je pap en mam waren helaas niet thuis maar er bleef nog genoeg over gelukkig. Rick was bij zijn Roos en Pauline was wild feesten in Amsterdad tot 'smorgens vroeg enzo. Ook zij hebben genoten en zijn goed het nieuwe jaar in gefeest. Nieuwjaarsdag gezellig mijn broer met familie op visite gehad en gegourmet, altijd gezellie. Ook dit jaar weer oliebollen en appelflappen gebakken dus de tradities zijn weer compleet. Ik ben lekker vrij deze week nog dus ga weer volop aan mijn fotoboeken freubelen. Helaas ook nog wat huishoudelijke verplichtingen maar die kunnen wel even snel tussendoor! Ik wens jou en Isaac een gezond 2013 met veel liefde en gezelligheid! Hopelijk een rustige overtocht en veel plezier bij/op de Carebean. Liefs Lioba

  • 02 Januari 2013 - 14:42

    Sylvana:

    Lieve Tessa,
    Eerst even een heel Gezond, liefdevol en Gelukkig Nieuw Jaar!!
    Ik vond het hartstikke leuk om je even te zien en te spreken via de Skype , dat ik spontaan vergat om je de beste wensen mee te geven. Maar bij deze dan. En wat zie je er blij en gelukkig uit, ondanks de haken en ogen hier en daar.....
    Wat top dat je nog zo' n feest kan organiseren als je het al zo druk hebt!!
    Daar heb je vast bij een hoop mensen punten mee gescoord. En als jij en de mensen die je aan moet sturen maar weten hoe het in elkaar zit is het goed.
    Ik was door Jan en Marscha gevraagd om oudejaarsavond ook te komen en heb dankbaar gebruik gemaakt van hun uitnodiging. Natuurlijk ook wel omdat je moeder er was (hahah) Maar anders was ik ook niet uitgenodigd!!!
    Maar om een lang verhaal kort te maken, het was top en erg gezellig!
    Ik heb eerst BAM je moeder een rondleiding gehad van 1 1/1 uur. Zolang duurt het ook wel voor je overal geweest bent en alles hebt gezien. Wat een prachtig huis zeg, en super leuk ingericht. In de kelder was het feest, echt super.
    Jouw tante heeft de hele avond lopen hollen met hapjes, drank en oliebollen. En als klap op de vuurpijl moest ze ook nog voor diskjockey spelen, er was iets met de muziek!!
    Zoveel mensen. Veel vuurwerk om 24.00 uur, maar er stond veel wind en het regende. Jammer dus.
    Even na 4 uur ben ik naar huis gegaan, laat zat vond ik zelf!! Maar het feest was nog in volle gang en er stonden zelfs nog mensen te tafeltennissen!!
    Nieuwjaarsdag heb ik een rondje gemaakt langs Familie en vrienden en dat was ook weer gezellig. De avond was erg rustig en heb ik samen met Jill lekker op de bank door gebracht.
    Lekker de restjes van de feestdagen opgegeten en tv gekeken.
    Jamie was nog in Amsterdam met Henk Jan.
    Die hebben daar groot feest gehad.
    Nou ik heb mijn verhaal gedaan van de feestdagen.
    Heb me zeer goed vermaakt dus.
    Vandaag de kerstboom naar buiten gegooid en alle kerstversieringen de doos weer in tot einde dit jaar. Heerlijk alles weer fris gesopt en mijn eigen huis weer terug, ook fijn.
    Nu even boodscjappen doen en weer eens met de auto naar de garage.
    Net wel voor de verandering een Warme douche gehad want de ketel heeft ook nog steeds kuren, maar ja zij liever dan ik!!! Wordt allemaal dit jaar wel opgelost, in ieder geval voor de kerst!! Hahaha
    Lieffie hou je taai en ga volgende week heerlijk genieten van je familie!!
    Maar eerst even maar de Caribien!! Heerlijk!!
    Love you
    Liefs en dikke Xxxxxx
    Sylvana

  • 02 Januari 2013 - 16:41

    Mama:

    Ha lieverd, net even lekker gekletst. Ik heb dat en jou zo nodig af en toe. Jouw optimisme doet wonderen. Ik kan niet wachten om je volgende week weer in mijn armen te sluiten. Het lijkt alsof je al zo lang weg bent. Dat gevoel is sterker dan de vorige keer. Je zou denken dat het went zo'n ondernemend en reislustig kind, maar niets is minder waar. Je lijst met dingen die je nodig hebt, heb ik ontvangen en ik zal zorgen dat je alles krijgt. Morgen weer werken, ook wel weer goed. Alhoewel het heerlijk was om tussen kerst en oud en nieuw even vrij te zijn. Ik heb de kerstboom nog staan hoor. Ruim ik het weekend op. Volgende week gaan ze beginnen met de badkamer. Ben zo benieuwd hoe alles wat wij samen hebben uitgezocht zal staan. Er staat 2 weken voor, dus voorlopig zal het wel even een rommeltje zijn. Gelukkig hebben we nog een badkamer, dus we kunnen wel fris en gedoucht naar het werk.
    Gisteren zijn we eerst 's middags nog even in Almere geweest om gelukkig nieuw jaar te wensen. Debbie zat lekker op de bank (ze kan ook niet zoveel anders). Ik schrok wel van haar littekens hoor, 2 hele grote. 1 boven haar knie en 1 eronder. Zielig voor haar, maar hopelijk komt het nu wel weer helemaal goed.
    's Avonds zijn we bij Ome Jaap en Tante Henny geweest voor de traditionele nieuwjaarsborrel en natuurlijk het biljarten. Erg gezellig en laat weer. Maar niet zo laat als oudjaarsavond. Het was een heel gezellig feest bij Jan en Marcha. Veel champagne en lekker dansen.
    Tot heeeeeeeeeeeel snel. Kan niet wachten. Hou van je. En ik geef je 2013 kussen .......

  • 02 Januari 2013 - 18:13

    Papa:

    Fijn je net gesproken te hebben. Dat is altijd fijn. Hier is het jaar weer volop van start gegaan. De feestdagen zijn voorbij; de feesten nog niet. Zaterdag de musical Andre Hazes met Jan, Marcha, Stella, Jorgen, Folkert, Wendy, Richard, Annemarie en je moeder (last but not least, haha). Dat moet wel gezellig worden. En dan dinsdag de grote dag! s'Morgens gaan we vroeg op staan om je in IJmuiden binnen te zien komen varen. Dat lijkt me een machtig gezicht. Dan is het nog maar een paar uurtjes voordat we jou weer kunnen knuffelen. De familie weer, even, compleet. Dat blijft toch het belangrijkst: dat we elkaar hebben! Morgen krijg ik mijn Ipad. Hopenlijk al vroeg in de morgen want in de middag heb ik een afspraak met een mogelijke klant (met een inkoper voor wel 6 hotels). Als dat goed gaat, heeft Treb Horecalinnen een vliegende start. En met de Ipad kan ik voortaan altijd met je skypen. Een goeie dag nog op Gran Canaria en een veilige/rustige vaart terug naar Southampton (op de weerkaart te zien gaat dat goedkomen). xxxxxx

  • 02 Januari 2013 - 23:46

    Caroline:

    He lieve schat, een heel liefdevol 2013 voor jou samen met jouw Isaac. Super dat jullie zo'n geweldige
    oudejaarsavond hebben gehad. En wat een sprookje moet dat geweest zijn al dat prachtige vuurwerk boven Madeira vanaf de boot te bewonderen. En hierna nog een gezellig feest, leuk hoor. Wij hebben een rustige, maar heel gezellige oudejaarsavond gehad met z'n viertjes. Eerst mooi televisie gekeken en om 0.00 uur geproost met champagne en toen zijn we naar zolder gegaan om daar te genieten van een prachtig vuurwerkspektakel, echt zoveel de lucht ingeschoten, echt WOW om te zien. Toen daarna nog gezellig gekletst en De Toppers gekeken, ook leuk om te zien. Nieuwjaarsdag kwamen opa en oma en jouw papa, mama en Jessy bij ons langs, was heel gezellig en we vonden het heel leuk dat ze bij ons langskwamen om gelukkig nieuwjaar te wensen. Nu nog lekker een paar dagen vrij om lekker te chillen met mijn meiden en Deb in de watten te leggen met al mijn lieve zorgen. Nou lieffie, ook wij gaan proberen als het lukt met Debbie om 8 januari 's avonds naar Amsterdam te komen om jou te zien. Hopelijk tot dan!

    Big hugs xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx love you Caroline

  • 03 Januari 2013 - 12:37

    Emma:

    Hee allerliefste Tessa


    Ik heb gister helemaal in me up cupcake's gebakken :) mama heeft alleen de oven aangezet :) en toen kwam Jessy die avond en toen had ie ook 3 cupcakes meegenomen voor tante Gerda , ome Bert , en voor zichzelf :) er zijn er nog 3 over ik had er heel veel gemaakt het zijn chocolade cupcake's

  • 03 Januari 2013 - 12:43

    Emma:

    Uhh de helf van het Bericht staat er niet op :(

    Nouja nog een keer schrijven dan

    Gtst:
    Sjors en Lana liepen langs het Kamertje van Bing en tien rende lana naar binnen en toen gaf ze hem kusjes enzo maar dat mocht helemaal niet want dan kon bing weer dood gaan dus nu gaat ie misschien toch dood.
    Maaik vond het wel ok dat noud werd betrokken bij het kind ( nou eerst vond maaik het helemaal niet ok want hij wou in de 1e instantie dat noud er helemaal niks mee temaken had)


    IK HEB SUPER DUPER VEEL ZIN IN 8 JANUARI!!!!!!!!!!

    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Emma die super veel zin heeft in 8 januari ( wat bijna is :) )

  • 03 Januari 2013 - 17:07

    Opa En Oma.:

    Hoi lieverd.
    Heel veel gezondheid,liefde en geluk toegewenst in 2013 ,ook voor Isaac.
    Wat een gezellig verhaal op je blog deze keer,fijn dat jullie ook een gezellig feest hebben gehad op oudejaarsavond.Het zal wel een prachtig gezicht zijn geweest met al dat vuurwerk in Madeira dat jullie hebben gezien vanaf de boot,wij hebben ook een gezellige avond gehad met elkaar bij Jan en Marcha en wat was het leuk om even met je te skypen,je zag er heel goed en vrolijk uit Tess.
    De feestdagen zijn alweer voorbij,het is omgevlogen en maar kijken wat 2013 ons weer gaat brengen.
    Vandaag weer de kerstboom en alle kerstversiering opgeruimd en heeft Opa meteen jouw dozen met uitzet spullen achterin het zolderhok gezet (staat al bijna helemaal vol) ha ha,en onze dozen met alle kerstspullen er voor gezet zodat we ze volgend jaar zo weer kunnen pakken.
    En zoals je papa schrijft,dinsdag de grote dag in Amsterdam kunnen we weer even knuffelen met elkaar en de boot bezichtigen,wat een belevenis zal dat zijn we gaan er een gezellige dag van maken met elkaar.
    Nou lieverd,een goede terugvaart naar Southampton en tot in Amsterdam,spannend hoor.
    Dikke zoenen en knuffels van ons.

    Love you.
    Opa en Oma XX.

  • 06 Januari 2013 - 11:51

    Nel En Henk:

    Lieve Tessa,

    De allebeste wensen en een heel gelukkig en vooral gezond 2013.
    Fijn dat het met de vader van Isaac een stuk beter gaat. Van hier uit weining nieuws te melden. Wij hebben de feestdagen ook weer overleeft en we wachten maar af wat het nieuwe jaar ons (allemaal ) gaat brengen.
    Fijne dag dinsdag met je ouders, broer, opa -oma en allen die er dinsdag bij zijn. Geniet ervan.

    Liefs en dikke kus Tante Nel - Ome Henk




  • 07 Januari 2013 - 20:19

    Emma:

    Hoi allerliefste Tessa

    Gtst:
    Bing moet in coma gebracht worden en dan is het de vraag of hij er nog uit komt of nit want hij is heel zwak geworden n dat is eigelijk lana's schuld...
    Maarten en Janine gingen een bos wandeling maken en Ludo had iemand een opdracht gegeven dat die man ze moesten bespieden en toen kusten Maarten Janine een paar keer en toen had die man allemaal foto's gemaakt dat ze gingen zoenen en toen wouden ze terug rijden toen zij Maarten wat is er aan de hand blabla en toen wou Janine uitstappen en toen had Maarten de deuren op slot gedaan dat ze er iet uit kon en toen gaf Maarten haar weer een kus en toen zij Janine dat ze eigelijk niet verliefd op Maarten was en dat ze wist dat hij samen met Maxime werkt en toen zij hij dat het belschelijk was en toen werd Janine uit de auto gegooid en die meneer die voor ludo werkt ging nu al die foto's mailen naar Ludo en toen zacht hij al die foto's :0 en Maarten werkt niet meer voor Maxime ..


    Vandaag is de school weer begonnen :( maar ik zeg de hele tijd in me hoofd: ik heb zin in morgen! Ik heb zin in morgen! Enzo de hele dag verder :p dus zo ben ik de dag doorgekomen :)-••••
    Morgen heeeel vroeg opstaan! ( mama zegt dat ik om 6 uur eruit moet!) nouja als ik jou maar kan zien :-p

    papa,mama , Folkert,Wendy , Stella , jürgen , ome Bert en tante Gerda Zijn naar André Hazes geweest en toen kwam Marleen oppassen en toen hadden we gooise vrouwen gekeken (DE FILM) .

    Ik ga maar slapen xx Emmie

    TOT MORGEN!

  • 08 Januari 2013 - 17:05

    Tanja:

    Lieve Tessa,

    Sorry dat je nog niets van mij gelezen hebt bij je blogs. Ik heb ze inmiddels allemaal gelezen, anders weet ik vanavond ook niet zo goed waar het over gaat tijdens de gesprekken. Ik vond het leuk dat je belde met mn verjaardag en dat ik je vorige week heel kort op whatsapp sprak.
    Wat maak jij veel mee zeg op de Azura. Helaas is het anders dan je verwacht had en heb je ook nog zo'n bitch van een manager boven je staan. Jammer dat Claire weg is gegaan, aangezien jullie het zo goed met elkaar konden vinden. Jeetje elke dag van 7 tot 10 werken en soms zelfs nog langer! Knap dat je dat volhoudt. En dan ook nog zo'n stom mens dat denkt dat ze heel wat is. Ben benieuwd hoe oud ze is en hoe ze er uit ziet eigenlijk! Gelukkig heb je een leuke jaarwisseling gehad met een feest dat door jou georganiseerd was. Nee je moet niet in rebecca 2 veranderen hoor, want het team vindt je ook leuk zoals je bent. Misschien bedoelt ze dat je d'r niet tegen mag spreken ofzo? Omdat je al ergens mee bezig was en toen iets anders moest doen van haar en je geloof ik zei dat je al ergens mee bezig was? Gelukkig kom je vandaag in Amsterdam en gaan we je allemaal zien!

    De afgelopen tijd was hectisch. Studeren in een andere stad en elke dag lang moeten reizen is weer heel wat anders dan 20 minuten met je fiets naar de middelbare school. Eerst moest ik 15 min. met de trein naar Weesp en daar overstappen om vervolgens nog 40 min. in de trein naar Utrecht te zitten, maar sinds de nieuwe dienstregeling van 9 december is er een rechtstreekse trein naar Utrecht die er 40 minuten over doet, maar die gaat om 11 over en om 41 o ver het uur en vanaf/naar school is t ook nog een stuk lopen, dus al met al meestal 1,5 uur onderweg. Als ik om 9 uur moet beginnen, moet ik om 6 uur op. Vaak in t donker weg van huis en in t donker weer thuis. En de opleiding is mentaal&fysiek erg zwaar. Maar daarover vertel ik je vanavond wel meer. Dikke kus Tanja

  • 08 Januari 2013 - 17:09

    Tanja:

    Lieve Tessa,

    Sorry dat je nog niets van mij gelezen hebt bij je blogs. Ik heb ze inmiddels allemaal gelezen, anders weet ik vanavond ook niet zo goed waar het over gaat tijdens de gesprekken. Ik vond het leuk dat je belde met mn verjaardag en dat ik je vorige week heel kort op whatsapp sprak.
    Wat maak jij veel mee zeg op de Azura. Helaas is het anders dan je verwacht had en heb je ook nog zo'n bitch van een manager boven je staan. Jammer dat Claire weg is gegaan, aangezien jullie het zo goed met elkaar konden vinden. Jeetje elke dag van 7 tot 10 werken en soms zelfs nog langer! Knap dat je dat volhoudt. En dan ook nog zo'n stom mens dat denkt dat ze heel wat is. Ben benieuwd hoe oud ze is en hoe ze er uit ziet eigenlijk! Gelukkig heb je een leuke jaarwisseling gehad met een feest dat door jou georganiseerd was. Nee je moet niet in rebecca 2 veranderen hoor, want het team vindt je ook leuk zoals je bent. Misschien bedoelt ze dat je d'r niet tegen mag spreken ofzo? Omdat je al ergens mee bezig was en toen iets anders moest doen van haar en je geloof ik zei dat je al ergens mee bezig was? Gelukkig kom je vandaag in Amsterdam en gaan we je allemaal zien!

    De afgelopen tijd was hectisch. Studeren in een andere stad en elke dag lang moeten reizen is weer heel wat anders dan 20 minuten met je fiets naar de middelbare school. Eerst moest ik 15 min. met de trein naar Weesp en daar overstappen om vervolgens nog 40 min. in de trein naar Utrecht te zitten, maar sinds de nieuwe dienstregeling van 9 december is er een rechtstreekse trein naar Utrecht die er 40 minuten over doet, maar die gaat om 11 over en om 41 o ver het uur en vanaf/naar school is t ook nog een stuk lopen, dus al met al meestal 1,5 uur onderweg. Als ik om 9 uur moet beginnen, moet ik om 6 uur op. Vaak in t donker weg van huis en in t donker weer thuis. En de opleiding is mentaal&fysiek erg zwaar. Maar daarover vertel ik je vanavond wel meer. Dikke kus Tanja

  • 08 Januari 2013 - 17:11

    Tanja:

    Lieve Tessa,

    Sorry dat je nog niets van mij gelezen hebt bij je blogs. Ik heb ze inmiddels allemaal gelezen, anders weet ik vanavond ook niet zo goed waar het over gaat tijdens de gesprekken. Ik vond het leuk dat je belde met mn verjaardag en dat ik je vorige week heel kort op whatsapp sprak.
    Wat maak jij veel mee zeg op de Azura. Helaas is het anders dan je verwacht had en heb je ook nog zo'n bitch van een manager boven je staan. Jammer dat Claire weg is gegaan, aangezien jullie het zo goed met elkaar konden vinden. Jeetje elke dag van 7 tot 10 werken en soms zelfs nog langer! Knap dat je dat volhoudt. En dan ook nog zo'n stom mens dat denkt dat ze heel wat is. Ben benieuwd hoe oud ze is en hoe ze er uit ziet eigenlijk! Gelukkig heb je een leuke jaarwisseling gehad met een feest dat door jou georganiseerd was. Nee je moet niet in rebecca 2 veranderen hoor, want het team vindt je ook leuk zoals je bent. Misschien bedoelt ze dat je d'r niet tegen mag spreken ofzo? Omdat je al ergens mee bezig was en toen iets anders moest doen van haar en je geloof ik zei dat je al ergens mee bezig was? Gelukkig kom je vandaag in Amsterdam en gaan we je allemaal zien!

    De afgelopen tijd was hectisch. Studeren in een andere stad en elke dag lang moeten reizen is weer heel wat anders dan 20 minuten met je fiets naar de middelbare school. Eerst moest ik 15 min. met de trein naar Weesp en daar overstappen om vervolgens nog 40 min. in de trein naar Utrecht te zitten, maar sinds de nieuwe dienstregeling van 9 december is er een rechtstreekse trein naar Utrecht die er 40 minuten over doet, maar die gaat om 11 over en om 41 o ver het uur en vanaf/naar school is t ook nog een stuk lopen, dus al met al meestal 1,5 uur onderweg. Als ik om 9 uur moet beginnen, moet ik om 6 uur op. Vaak in t donker weg van huis en in t donker weer thuis. En de opleiding is mentaal&fysiek erg zwaar. Maar daarover vertel ik je vanavond wel meer. Dikke kus Tanja

  • 08 Januari 2013 - 17:12

    Tanja:

    Lieve Tessa,

    Sorry dat je nog niets van mij gelezen hebt bij je blogs. Ik heb ze inmiddels allemaal gelezen, anders weet ik vanavond ook niet zo goed waar het over gaat tijdens de gesprekken. Ik vond het leuk dat je belde met mn verjaardag en dat ik je vorige week heel kort op whatsapp sprak.
    Wat maak jij veel mee zeg op de Azura. Helaas is het anders dan je verwacht had en heb je ook nog zo'n bitch van een manager boven je staan. Jammer dat Claire weg is gegaan, aangezien jullie het zo goed met elkaar konden vinden. Jeetje elke dag van 7 tot 10 werken en soms zelfs nog langer! Knap dat je dat volhoudt. En dan ook nog zo'n stom mens dat denkt dat ze heel wat is. Ben benieuwd hoe oud ze is en hoe ze er uit ziet eigenlijk! Gelukkig heb je een leuke jaarwisseling gehad met een feest dat door jou georganiseerd was. Nee je moet niet in rebecca 2 veranderen hoor, want het team vindt je ook leuk zoals je bent. Misschien bedoelt ze dat je d'r niet tegen mag spreken ofzo? Omdat je al ergens mee bezig was en toen iets anders moest doen van haar en je geloof ik zei dat je al ergens mee bezig was? Gelukkig kom je vandaag in Amsterdam en gaan we je allemaal zien!

    De afgelopen tijd was hectisch. Studeren in een andere stad en elke dag lang moeten reizen is weer heel wat anders dan 20 minuten met je fiets naar de middelbare school. Eerst moest ik 15 min. met de trein naar Weesp en daar overstappen om vervolgens nog 40 min. in de trein naar Utrecht te zitten, maar sinds de nieuwe dienstregeling van 9 december is er een rechtstreekse trein naar Utrecht die er 40 minuten over doet, maar die gaat om 11 over en om 41 o ver het uur en vanaf/naar school is t ook nog een stuk lopen, dus al met al meestal 1,5 uur onderweg. Als ik om 9 uur moet beginnen, moet ik om 6 uur op. Vaak in t donker weg van huis en in t donker weer thuis. En de opleiding is mentaal&fysiek erg zwaar. Maar daarover vertel ik je vanavond wel meer. Dikke kus Tanja

  • 08 Januari 2013 - 17:36

    Tanja:

    Hahahahaha zo heb je nog niks van me gehoord en zo ineens 4x t zelfde bericht. Sorry! Verstuurd vanaf mn bb en er stond een kruisje bij en wist niet of ie t al verzonden had dus paar x op reactie plaatsen gedrukt haha.

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Hallo allemaal, Dit is 'm dan, mijn reisdagboek van alweer het 3e grote buitenlandse avontuur. Dit keer: werken op een cruiseboot. Het is voor mij letterlijke een "wereldse" ervaring. Ik moet er veel voor laten, maar het zal het waard zijn. Ik hoop dat jullie genieten van mijn verhalen, and remember: The sky is the limit! Liefs, Tessa

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 614
Totaal aantal bezoekers 74255

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 25 September 2012

Management course!

02 December 2012 - 02 Juli 2012

Een nieuw thuis voor 7 maanden; AZURA

04 September 2011 - 15 Juni 2012

Tessa op Cruise

Landen bezocht: