Quicky! - Reisverslag uit Ilha da Madeira, Portugal van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu Quicky! - Reisverslag uit Ilha da Madeira, Portugal van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu

Quicky!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

19 December 2012 | Portugal, Ilha da Madeira

19 december 2012
Madeira

Allerliefste allemaal,

Na lange dagen, veel stress en veel gedoe ben ik eindelijk weer is een dagje vrij.
Helaas heb ik niet veel tijd om een verhaaltje schrijven!!!
Ook omdat alles wat ik te vertellen heb absurd is, sommige van jullie zullen al het een en ander van mijn mamatje gehoord hebben.
Maar ik beloof jullie, over 2 dagen staat er een super groot blog, gewoon om jullie daar maar vast op voor te berijden:p!
Vandaag Madeira, van alle plaatsen in de wereld zeker hoog in de top 10! Net heeeeeerlijk garnalen in knoflook badje gegeten, gelukkig samen met Isaac:p dus we stinken allebei! Haha:)
Ook me kerst cadeaus zijn binnen, nu maar hopen dat alles gewaardeerd word!
Shit, nu moet ik echt gaan, laatste bus komt eraan! Hou van jullie:)
En natuurlijk nog even aandacht voor Tanja die vandaag haar 18de verjaardag heeft!
HIEP HIEP HOERAAAAAAAAA! Lieverd, ondanks dat we net al even gebeld hebben, wil ik je toch een mooie verjaardag wensen! Amsterdam als ik terug ben en vieren we het nog eens:p xtra kus voor jou!

Lieve allemaal, niets dan liefs vanuit Portugal!
Mis jullie....
Xxxxxxxxx Tessa

  • 19 December 2012 - 19:16

    Lioba:

    Hoi Tes,
    Kort maar krachtig. Lief dat je toch nog aan ons denkt zelfs als je daar eigenlijk geen tijd voor hebt. Geniet van alle mooie landen en plaatsen, let goed op je zelf en go for it! (wat er ook komt en gaat) Hier alles z'n gangetje. Grijze dag vandaag maar de kerstboom straalt de kamer door dus prima te doen. Buiten is het niet zo koud dus de schaatsen staan weer in het vet. Jammer een witte kerst zit er hier niet in. Dan gaan we maar weer voor de elfstedentocht in januari of februari. Ik hou je zeker op de hoogte. Alle kerstkaarten zijn de deur uit nu nog het kersteten verzinnen. Voorgerecht Carpaccio maar de rest is nog niet gepland. Roos van Rick komt eten en die lust weinig dus ga zo eerst haar maar eens uithoren. Morgen een kerstlunch op mijn werk dus ook altijd extra gezellie. Nou lieve Tes ik ben nu al benieuwd naar je volgende blog met smeuige verhalen dus tot dan.
    Liefs Lioba


  • 19 December 2012 - 22:27

    Ina:

    Lieve Tessa,
    Het zal geen toeval zijn. Vandaag een lief feestdagen kaartje van je mam ontvangen. Ik dacht: hoe zou het met Tessa zijn. En voila een berichtje. Je bent druk. En Madeira, het bloemeneiland. Heb er ooit weekje rondgehangen. Herinner me moois. Hopelijk heb je ietsje tijd om er van te genieten. Lieve Tessa, het leven is kort en kostbaar. Geniet met volle teugen. Op naar de feestdagen. Kijk uit naar je verhalen. Dikke zoen, Ina

  • 19 December 2012 - 22:38

    Sylvana:

    Lieve Tessa,
    Net even je Quicky gelezen!!
    Hier alles top en gezellig in kerstsfeer. Alle kerstbomen waren uitverkocht op mijn vertrouwde adresje, maar vandaag binnen twee minuten nog een hele mooie gescoord, voor weinig!!
    Weer klusmannen de halve dag in huis gehad, nu de ketel weer stuk, gelukkig wel verwarming maar geen warm water. Is niet lekker douchen hoor! Er gaat de laatste tijd nog wel eens wat stuk op de Kajuit. Hoop dat het nu even klaar is en we morgen gewoon weer warm kunnen douchen. Het zijn maar spullen die kapot gaan moet je dan maar denken!!
    Net even op een verjaardag geweest en aankomende vrijdag gezellig naar de verjaardag van jou papa!! Alvast van Harte Gefeliciteerd !!!
    Jill en David zitten hier gezellig samen te leren op de bank en Jamie zit op de Springplank aan het kerstdiner. Helemaal mooi in pak met stropdas, ziet er prachtig uit.
    Nou lieffie ben weer benieuwd naar je volgende verhaal!!
    Liefs en dikke Xxxxx Sylvana

  • 20 December 2012 - 09:25

    Mama:

    Ha lieverdje, ook even een quicky van mij (zit op mijn werk....). Laatste dag werken en dan lekker kerstvakantie. Het kantoor sluit tussen kerst en oud en nieuw. Wel druk geweest, maar ja dat is ff niet anders. Ben blij nog wel ff van je te horen, na ons telefoongesprek van gisteren. Lieverd, probeer er boven te staan en vol te houden. Hoewel het niet altijd makkelijk is, je werkt heel erg hard en als je dan niet gewaardeerd wordt is dat niet leuk. Maar je weet het, wij hebben altijd een luisterend oor.
    En wie komt er nou binnen een week in Portugal, Spanje, Marokko. Dat is ook niet mis en is natuurlijk een groot voordeel. Weegt misschien een beetje op tegen de nadelen toch.
    Ik spreek je snel weer. Hou van je. En wat Rebecca ook zegt: JIJ BENT MIJN TOPPERTJE!! Vergeet dat nooit. Dikke kus

  • 20 December 2012 - 13:06

    Papa:

    Hi Tess, zonet heb ik je ook een sms gestuurd, maar toch ook nog een woordje op je blog. Voor 'the record'. Zoals je moeder zegt: jij bent ons toppertje. Je kan de hele wereld aan! Daar zijn we van overtuigd. Als ik op kantoor kom is het eerste wat ik doe de webcam bekijken van de Azura en als je bij een nieuwe plaats ben, gaat er een speldje op de wereldkaart erbij. En de boot verplaats ik naar die plaats. Erg leuk. Je hebt de Westkust van Europa en uiterst Noord Afrika alweer gehad. Wat maak jij een mijlen, haha. Zoals je kan lezen in de verhalen hierboven gaat alles zijn gangetje. Iedereen snakt naar of winter of zomer. Het is herfstachtig weer en dat mag van mij part wel over zijn. Je broer maakt vandaag zijn laatste tentamen van dit jaar. Erg spannend. Hij doet erg zijn best. Doe de groeten aan Isaac xxxxx

  • 20 December 2012 - 13:09

    Papa:

    Hopenlijk heeft Emma ook gezien dat je een nieuw verhaal hebt gemaakt, anders kunnen ook wij gtst niet volgen, haha..... (grapje)..... xxx

  • 20 December 2012 - 14:16

    Opa En Oma:

    Lieve Tessa.
    Was een verrassing voor ons toen je vorige week belde,ik hoorde het al aan Opa zijn stem toen hij met de telefoon de trap op kwam gezellig hoor, om je stem even te horen en met jouw over van alles te kletsen vooral over het avontuur wat jij allemaal meemaakt op de Azura.
    Inmiddels is er een nieuwe manager aan boord heb het een en ander gehoord van mama over haar, maar laat je niet gek maken lieverd en denk aan je zelf.
    Gelukkig heb je Isaac om je heen en ben je niet alleen,heerlijk samen die lekkere garnalen gegeten in Madeira fijn dat jullie even vrij waren en wat leuks konden gaan doen met z'n 2tjes.

    Wij hebben alle Kerstkado's weer in huis ook het Man-Vrouw kado staat al onder de boom, nu nog de laatste boodschappen in huis halen dan doen we morgen en maandag het laatste halen ,wel een gezellige tijd deze laatste maand van het jaar.

    Morgenavond naar de verjaardag van je vader ,alvast gefeliciteerd Tess met je Papa wij drinken ook een borrel op jouw hoor,lijkt het net of je er een beetje bij bent.

    Straks gaan we weer even naar Debbie op bezoek in het ziekenhuis,had Caroline even gesmst hoe het ging ze had vannacht wel wat geslapen maar had nog wel pijn aan haar been,ik vind het zo zielig voor haar jammer dat het moet gebeuren, hoop wel dat ze voor de kerst weer lekker thuis is.

    Ik ben heel benieuwd naar je volgende blog en wat je allemaal hebt meegemaakt de laatste week .
    Dag lieverd,doe de groetjes aan Isaac.

    Dikke knuffels van ons.
    hvj Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Hallo allemaal, Dit is 'm dan, mijn reisdagboek van alweer het 3e grote buitenlandse avontuur. Dit keer: werken op een cruiseboot. Het is voor mij letterlijke een "wereldse" ervaring. Ik moet er veel voor laten, maar het zal het waard zijn. Ik hoop dat jullie genieten van mijn verhalen, and remember: The sky is the limit! Liefs, Tessa

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 74404

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 25 September 2012

Management course!

02 December 2012 - 02 Juli 2012

Een nieuw thuis voor 7 maanden; AZURA

04 September 2011 - 15 Juni 2012

Tessa op Cruise

Landen bezocht: