Nog een daggie vrij! - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu Nog een daggie vrij! - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu

Nog een daggie vrij!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

10 November 2011 | St. Kitts and Nevis, Basseterre

10 november 2011
St. Kitts

Lieve schatten!
Gister heb ik z'n leuke dag gehad! En vandaag weer vrij! Zo leuk!
Sint maarten is echt een geweldige plek! Ik was samen met Isaac de hele dag op pad.
's ochtends om half 8 ontbijten, 8 uur aan wal. Eerst lekker geshopt, niks gekocht:p met mama gebeld:D en daarna coctails gedronken! Jajajaja:p toen terug naar het schip voor lunch en weer terug voor het strand! Heerlijk! En toen....
Home sweet home: REGEN! In de carabien... Kun je je het voorstellen? Maar het was geweldig! Spullen onder een parasol gedumpt en in de zee gesprongen! Wat een ervaring, regendruppels zo groot als hagelstenen. De zee is zeker 20 graden en de regen is koud. Heerlijk! Voor het eerst in me leven genoten van regen!
Na 20 minuten was het over, maar het strand was te nat om te zonnen, dus weer coctails gedronken:p ja ik geef me geld heel wijs uit:p...
Om 5 uur zijn we terug naar het schip gegaan, was gedraaid en een massage gehad. Daarna was er een feest, maar mijn dag nog is overdoen in een droom leek me een leuker idee:p
Wat een geweldige dag!

Vanmorgen ging de wekker weer vroeg. Om 8 uur heeft Shelly me haar geknipt. (alweer?!) ja:p het is nu kort in me nek, nog steeds een pony en iets langer aan de zijkanten. Maar dit keer even, niet meer een kant langer als de ander.
Ik ben dr blij mee.. Geen idee of jullie het leuk vinden, de meningen zullen wat verdeeld zijn;) ik zal mama een foto sturen!
St. Kitts zelf is niet heel spectaculair... Geen strand en iedere winkel is het zelfde. Dat betekend dat ik straks lekker terug ga naar de boot om daar te zonnen:)

En dan....

Ohoh... Tante Jolanda:) iedereen heeft het over je, en er is geen uur waarin ik niet aan jou, bart en de kleine hope denk. Gister was er een komedie op de tv, en aan het eind ging iemand bevalen. Het was grappig bedoeld, maar heb nog nooit zoveel tranen gelaten.
Nog een weekje lieverd, en iedereen leeft zo met jullie mee! Echt geweldig. En uit ervaring: deze kleine man is gezegend met de liefste familie en vrienden! Heel mooi:)

En mijn allerliefste ome jan! Wat een verhaal:O ik schrok er helemaal van:p fijn dat jullie huis verkocht is, en dat jullie zonder zorgen in jullie nieuwe paleis kunnen wonen. March, ik heb zeer genoten van de macaroni en de pannenkoeken met soep, maar weet zeker dat in jullie nieuwe huis alles net zo lekker smaakt! Ik kan niet wachten om de foto's te zien! Emmie, misschien kun jij een mooi verslag erbij schrijven:p haha, lieverdje!

Nou schatten, na een lang verhaal van gister ben ik nu wel een beetje uitgeschreven. Ik mis jullie nog elke dag, maar op een goede manier. Ik heb hier echt me plekje gevonden. En veel vrienden om me heen verzameld. Elke dag is weer een uitdaging en elke dag word ik sterker. Dit is een geweldige ervaring en jullie zijn een super support.

Niets dan liefs vanuit St. Kitts
Dikke kussen en knuffels, jullie Tess

  • 10 November 2011 - 17:55

    Papa:

    Leuk zo'n onverwachtse vrije dag. Lekker genieten. Vandaag ben ik met Jessy naar de KIM (Officiers opleiding van de Marine) geweest. Hij is erg enthousiast. 22 november gaan we weer op pad: naar het korps Mariniers. Nog stoerder. Straks iedereen zijn eigen boot, haha xxxx

  • 10 November 2011 - 18:24

    Jelaney:

    Heey Tess !!

    Lijkt me geen straf een extra dag vrij en dan nog wel in de caribbean !! Ben heel erg blij dat je je draai hebt gevonden, en het heel erg naar je zin hebt !

    Werkse en genietse ! dikke kus Jelaney

  • 10 November 2011 - 18:31

    Caroline:

    Lieve schat, wat een heerlijke me-dag heb jij beleefd met je leuke vriend Isaac, gezellig hoor! En zwemmen in de regen, echt cool heel anders als in de regen zwemmen in ons koude kikkerlandje brrrrrrrrrrrrrrr, het was hier vandaag dan ook weer waterkoud.
    Ik ben benieuwd naar je nieuwe kapsel zal je vast weer leuk staan Tes, zullen het zien op de foto. Ja lieffie nog 1 weekje als het goed is en dan krijgen we weer zo'n schattig lief klein neefje in onze familie wat zal hij met veel liefde ontvangen worden door ons allemaal. Maar wat zou ik het een leuk verjaardagskadootje vinden, wie weet spannend! Nou we wachten rustig af. Nou meissie geniet lekker daar op je schip van alles en met iedereen. Je hebt het daar geweldig, denk veel aan je! Dikke kussen van mij xxxxxxxxxxxx hvj

  • 10 November 2011 - 18:38

    Debbie:

    Lieve Tessa, echt lekker dat je vandaag weer vrij was! Echt leuk dat je zo goed met Isaac omgaat :), en heel gezellig! Best wel grappig dat je blij was met regen, haha. Jammer dat je niet meer kon zonnen, maar een coctail is ook goed, haha! Wow jij laat je haar nu echt veel knippen! Maar het staat je vast heel leuk, ik kan niet wachten om de foto te zien! Wel jammer dat St. Kitts minder leuk is, maarja niet alles is even leuk. En op de boot zonnen is ook lekker toch :).

    Ik moest vandaag bij gym een wenssprong droen. Ik weet niet of ik het goed schrijf maarja. Je moest zegmaar een aanloop nemen, op de mini-trampoline springen en over een kast heen springen met je benen in de lucht :o. Ik vond het eerst echt eng en ik durfte het niet, maar ik deed het toch. Ik kon het de hele tijd niet, maar ik bleef doorzetten. Ik was echt dood moe! Ik kon echt niet meer, maar ik dacht 'kom op Deb, je kunt het!' Dus ik bleef doorgaan. Steven (mijn gymleraar) zei dat ik ook wel moest rusten, maar ik bleef toch doorgaan. Hij vond ook dat ik zowiezo een voldoende verdiende omdat ik de hele les door bleef oefenen. Daar was ik al blij mee, maar toch bleef ik doorgaan. Op een gegeven moment dacht ik er niet bij na en deed ik het gewoon, en toen lukte het :D. Ik was echt super blij. En nu heb ik daar een 7 voor :D!!! Ik ben echt zo blij! En toen de les bijna klaar was zei hij dat iedereen goed zijn best had gedaan, maar ik in het bijzonder omdat ik de hele les (anderhalf uur) door bleef gaan met oefenen tot dat ik het kon. Ik was daar echt blij mee!
    Xxxxxxxxxxxxxxxxx Debbie!!!

  • 10 November 2011 - 18:46

    Opa En Opa:

    Lieve lieve Tessa.
    Wat fijn dat je nog een dagje vrij had heb je nog meer kunnen genieten van een eiland op de Caribean.
    Het was al gezegd op boulevaar dat het zou gaan regenen want Jan Smit gaat daar morgen trouwen zijn ze op T.V zo druk aan.
    Voor ons breekt een druk weekend aan ,Opa zondag jarig en maandag zijn we 25 jaar getrouwd ,we gaan met z,n allen zaterdagavond uiteten bij ,O.Donder.alleen zullen we jou wel missen op deze avond,maar neem jij maar een coktail aan boord dan proosten wij zo met elkaar.
    En volgend jaar doen wij het met z,n allen over in het Huis dat we gaan huren met elkaar,dan gaan we er een groot feest van maken,maar dat had ik al met je besproken .
    Nou lieverd blijf van alles genieten,hou het gezellig met je roomie en de andere vrienden.wij kijken uit naar je volgende verhaal .
    DIKKE KUS en KNUFFELS van ons. love you
    Ik heb de datum van

  • 10 November 2011 - 21:13

    Mama:

    Wat heerlijk nog een extra dagje vrij lieve schat. En dan ook nog een verhaal op je blog, waar haal je de tijd vandaan haha.... En weer je haar geknipt, blijft er nog wel wat over?? Je foto zal ik doorsturen aan wie dat wil, zodra ik 'm van je heb ontvangen per mail. Ben zeer benieuwd. Jolanda was gisteren nog hier om haar nieuwe auto te laten zien. Heel mooi. Een witte Opel Agilla. Ze is er heel blij mee en terecht. Ze begint nu wel echt uit te buiken hoor. Heel leuk om te zien en ze is zo gelukkig. Het is zo'n wonder en ik ben als grote zus heel blij voor mijn kleine zusje!! Heel bijzonder dat we heel snel weer een klein neefje zullen hebben. Ik kan niet wachten. Ik zal heel snel foto's van hem sturen hoor. Jessy is vandaag naar de open dag van de Marine geweest. Hij was heel enthousiast. Er gaat nog wel een hele selectieprocedure aan vooraf (medische keuring, psychologische test, conditie etc), maar ja je kent je broer die gaat ervoor. Ben heel benieuwd hoe het allemaal verder gaat. Eerst maar eens even (nou ja ff) z'n VWO diploma halen. That's a start! Ik ga nu nog ff je mail beantwoorden. Dag liefste, mis je, maar als ik je verhalen lees gaat het heel goed met je. Ik gun het je zo!! Geniet van het leven en van de wereld! Ik hou van je schat xxxxxxxxxxxx

  • 11 November 2011 - 11:07

    Papa:

    Je rijtje vlaggetjes wordt al behoorlijk indrukwekkend!! Terwijl jij lekker in de zomerse hitte zit, staat hier, op de Vlijt & Zegen, de kachel volop aan. Zometeen met je moeder lekker lunchen....... xxxx

  • 13 November 2011 - 19:46

    Lioba:

    Lieve Tes, Weer een mooi, leuk verhaal. Blijft genieten om met jou dit avontuur een beetje mee te beleven. Klinkt allemaal erg leuk en zeker de moeite waard. Wel een raar idee dat jij zo je eigen leven leid en hier ook alles kalmpjes door gaat. maar zolang jij nog 10x zoveel beleefd als wij hier is het zeker de moeite waard en heb je ons zo weer ingehaald hier. Wat bijzonder die regenbui en dan zwemmen in zee, spannend en helemaal leuk. Ook fijn dat iedereen je zo op de hoogte houd van alles dan kom je toch helemaal up to date weer thuis straks. Liefs , dikke knuffel en ga nu snel je laatste klaarstaande verhaal lezen ... tot zo!
    Liefs Lioba

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Hallo allemaal, Dit is 'm dan, mijn reisdagboek van alweer het 3e grote buitenlandse avontuur. Dit keer: werken op een cruiseboot. Het is voor mij letterlijke een "wereldse" ervaring. Ik moet er veel voor laten, maar het zal het waard zijn. Ik hoop dat jullie genieten van mijn verhalen, and remember: The sky is the limit! Liefs, Tessa

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 74225

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 25 September 2012

Management course!

02 December 2012 - 02 Juli 2012

Een nieuw thuis voor 7 maanden; AZURA

04 September 2011 - 15 Juni 2012

Tessa op Cruise

Landen bezocht: