Oei oei! 3 onverwachtse uurtjes! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu Oei oei! 3 onverwachtse uurtjes! - Reisverslag uit Castries, St. Lucia van Tessa Wingerden - WaarBenJij.nu

Oei oei! 3 onverwachtse uurtjes!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

11 November 2011 | St. Lucia, Castries

11 november 2011
Sint Lucia

Liefste allemaal,

Weer even een kort berichtje van mij. Ik heb deze cruise heel hard gewerkt, dus een paar incentive uren gekregen. Ik kan dus lekker 3 uur rondlopen in St. Lucia! Vanaf de boot ziet het er heel spectaculair uit. Lekker hoor!
Ook heb ik vandaag me eerste salaris gekregen. Veel is het niet, maar veel geef ik ook niet uit! Hihi:)
Gister was weer een heerlijke dag. 's ochtends me haar geknipt, crew drills (wat inmiddels een beetje begint te vervelen) en toen op pad in St. Kitts. Er was niet veel te doen dus heb ik heerlijk liggen zonnen op de boot! Oh en ik heb ook nog geskyped met me beste vriend op de wereld! Hahaha:) was heel leuk!
En de avond was het allerleukst!
Op het schip is een heel rijk stel, Mr & Mrs Creed. Zij komen elke dag in de spa en geven honderden, misschien wel duizenden uit! En gister avond hadden we een sailaway party in hun cabin. Alles erop en eraan, en echt een enorme suite! Was heel leuk, want iedereen was mooi aangekleed enzo... En volle maan op het water, iedereen op het balkon. En dan lijkt het net of je op een filmset bent met een blue screen, en dat de achtergrond er dan achter is geplakt! Hoe gaaf is dat he?! Maar het is allemaal echt dames en heren, mijn leven is een film, een sprookje!
Daarna ging ik samen met Joe uiteten in de Orchid, heeeeeerlijk en erg gezellig. Daarna was ik weer zo relaxed, moe en vol dat ik een lange douche genomen heb en lekker ben gaan slapen.
Vanmorgen vroeg de wekker, en James vraagt... Tes, hoeveel incentive uren heb je nog? Ik zeg, geen idee... Dus ik tellen heb ik er 3! Lekker hoor! Dus ja... Nu zit ik hier!

St. Lucia is alweer een mooie plek, alles is wel wat verder weg van de boot, maar dat maakt allemaal niks uit. Super is het toch wel.
Nou liefjes, dit was het dan weer. Morgen ben ik de hele dag vrij in Barbados en dan gaan we naar de boat jard, ofzoiets.... Schijnt heel spectaculair te zijn! Jullie horen het wel!

Veel liefs vanaf Sint Lucia,
Dikke kussen, Tessa!

  • 11 November 2011 - 17:13

    Papa:

    Wat heerlijk! Wat een genot om je verhalen te lezen. Laat staan hoe het is om dit allemaal te beleven. Dit was echt een goeie keus van je. Wel kan ik niet meer al die mannennamen uit elkaar houden. Is het niet mogelijk een link te maken naar hun facebook. haha. Vanmiddag heel gezellig met je moeder tapas gegeten bij bodega bodega. De helft van de tijd hebben we het over onze kinderen gehad. Wat doen ze het goed! We zijn zo trots op jullie allebei. Ben benieuwd naar de verhalen over Barbados ...... xxxx

  • 11 November 2011 - 17:50

    Emma:

    hoi tesss
    dit was ewr donderdag in goede tijden gebeurd:en bianca zij tegen rik dat sjors en bing de baby willen adopteren.en anton zij tegen sjoerd dat sjors en bing het wel kunnen vergeten als sjoerd niet wil dat het kindje weg gaat. en rik zij tegen rikkie dat hij achter haar staat. en edwin zij tegen ron dat hij het huis uit moest.

    Xxx emma

  • 11 November 2011 - 18:50

    Debbie:

    Heey Tes, echt lekker dat je vandaag 3 uur vrij bent! Mij lijkt het echt vet cool om door zoveel landen te gaan met de boot! En dat het er mooi uit is ook super cool natuurlijk!!! Echt goed dat je je eerste salaris hebt gekragen :), echt goed!!! Dat lijkt mij ook wel wat; in een hele grote cabin feesten!! En het is ook goed voor de inkomsten dat die rijke mensen er zijn. Dus dat is mooi meegenomen. Jou leven is ook een sprookje; je zit gewoon op een wordcruise :D!!!! Dat wil ik ook wel!! Ik ben echt jaloers.

    Ik had vandaag een luistertoets van muziek. Het was niet zo moeilijk, maar ik was wel vergeten wat een ostinato was. Maarja, verder wist ik het wel dus dat komt wel goed denk ik. Ik heb aankomende maandag een Spaanse woordjes toets, en dinsdag een Engelse woordjes toets. Maar dat komt ook wel goed als ik goed ga leren. Weetje, mijn tas is echt zwaar elke dag, ik ga denk ik voortaan het meeste op school laten, maarja ik heb ook vaak huiswerk en dan moet het wel mee naar huis..... Daar bedenk ik nog wat op. Dikke zoenen en knuffels uit het kikkerlandje Nederland.
    Xxxxxxxxxxx Debbie!!!

  • 11 November 2011 - 19:05

    Caroline:

    He Tes, heerlijk onverwachts een paar uurtjes vrij om St. Lucia te verkennen. En als je zo hard hebt gewerkt is dit je van harte gegund even lekker relaxen en gezellig rondlopen in een mooi stadje, een beetje cultuur snuiven toch. En morgen ook weer een heerlijke dag vrij voor jou om lekker in Barbados rond te lopen, klinkt niet verkeerd allemaal en dat natuurlijk allemaal onder een stralende zon, geniet er maar van meis want hier hadden we vandaag een waterkoude wind. Ik was vandaag ook lekker vrij. En heb gezellig bij het aanstaande bruidspaar thee gedronken was hier al om 10.15 mooie tijd hè? Neem de honneurs maar een beetje waar voor jou. Daarna naar opa op de koffie, ook gezellig. En toen nog naar Chantal. Want ik mag van Eric een mooi horloge voor m'n verjaardag uitkiezen en heb bij Chantal in de winkel een hele mooie van Esprit gezien. Ga woensdag samen met Eric kijken, hij moet hem natuurlijk ook mooi vinden. Nu zit ik alleen op de bank. Tanja is naar dansen, Debbie zit te msn-en en Eric is aan het partyen. Hij heeft namelijk een seventy-party van 4 collega's (zijn 25 jaar bij de zaak) in Baarn. Hij moest dus ook helemaal in stijl. En was hier al de hele week druk aangeweest. Nou het resultaat was dat wij hier met z'n drieen helemaal stuk gingen, wat een geweldige disco outfit van onze dj Eric compleet met blonde bruik, rode glitter bril en witte glitter blouse, geweldig! Ik heb hier uiteraard foto's van gemaakt, hij mocht niet eerder de deur uit, zul je wel zien t.z.t. Nou lieffie dit was weer even een berichtje uit het zeer koude Almere. Nu gtst kijken en daarna genieten van The Voice.
    Have fun! Big kissssssssssssss xxx love you

  • 11 November 2011 - 19:39

    Emma:

    hoi tess
    dit was er vrijdag in goede tijden gebeurd: maxime zij tegen ludo dat zij nick heeft gek gemaakt (vroeger) en ze zij dat mick nu weer vraak op haar gaat nemen door haar de schuld gaat geven omdat zij die prik had gegven maar hij had het gedaan maar hij had het gedaan maar toen was ludo wel boos op haar. en de baby gaat naar sjors en bing want sjoerd en rikkie wilde het......

    XXx emma

  • 12 November 2011 - 00:47

    Mama:

    Ha liefste, wat heerlijk dat je nog wat extra vrije uurtjes had. Het is toch werelds om zoveel eilanden in de Caribbean te zien in zo'n korte tijd. Maar door dat harde werken, heb je het meer dan verdiend. Wat gaaf zo'n party. Fijn dat die mensen al hun geld met jullie willen delen. Je leven klinkt inderdaad als een groot sprookje. Blijf met volle teugen genieten. Ik heb vanavond een volleybalwedstrijd gespeeld 3-1 gewonnen. De mannen vonden dat de vrouwen (Angela en ik) wederom de wedstrijd hadden gered. Tja.... Het ging ook erg lekker, je oude moeder heeft heel wat ballen van de grond geraapt haha. Ik ben het met papa eens, dat al die jongensnamen (zucht...) wat onoverzichtelijk voor ons worden. Geniet van alles liefste, gebruik je mooie (en zeker niet kleine zoals je eerder vermelde) brein. Love you very much my darling daughter. Big kisses and hugs. xxxxxxxxx

  • 12 November 2011 - 15:50

    Caroline:

    Liefste Tessa, heb je foto gezien van mama met je nieuwe kapsel. Echt een wereldkapsel voor zo'n wereldmeid als jij bent. En wat een super mooie foto voor de Arcadia, dat je echt op zo'n inmens grote boot zit, wat een leven echt werelds. Nou Tes heb net m'n nagels even gefrenched manicured, is erg mooi geworden al zeg ik het zelf mis jouw handigheid hierin maar tja. Moet er toch een beetje leuk uitzien voor het etentje voor vanavond, zullen je wel enorm missen hoor, maar in gedachten ben je bij ons hoor, vergeet dat nooit, want we houden allemaal zoveel van jou! Nou lieffie fijne avond voor jou op de Arcadia en tot blogs. Dikke kussen van mij xxx hvj

  • 12 November 2011 - 15:50

    Opa En Oma:

    Hoi lieverd
    Wat heerlijk om je stem te horen gisteravond,Opa riep kom gauw Tessa aan de telefoon.
    Wij waren helemaal ontroerd en je klonk net of je bij ons in de kamer zat lekker aan een kopje koffie maar door de telefoon hebben we ook heerlijk bijgekletst hoor schat
    Chantal heeft vanmorgen mijn haar gefohnt ze heeft er een bruidskapsel van gemaakt met een mooi bloemetje aan de zijkant van mijn haar dus ik ben mooi voor vanavond.
    Ik heb van Opa een prachtige gouden armband gekregen met een mooie kaart erbij.
    Zeg Tes fijn dat je nog een paar uurtjes van boord mocht kon je nog wat van het eiland zien.
    Nou lieverd blijf van alles genieten en wij zullen aan je denken vanavond en proosten ook een beetje op jou hoor.
    Dag lieve schat dikke kus van OPA en OMA XXXXXxxxxxxxxxxxxxx love you

  • 13 November 2011 - 19:51

    Lioba:

    Hoi Tes, snel door naar je laatste mail.
    Liefs Lioba

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Hallo allemaal, Dit is 'm dan, mijn reisdagboek van alweer het 3e grote buitenlandse avontuur. Dit keer: werken op een cruiseboot. Het is voor mij letterlijke een "wereldse" ervaring. Ik moet er veel voor laten, maar het zal het waard zijn. Ik hoop dat jullie genieten van mijn verhalen, and remember: The sky is the limit! Liefs, Tessa

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 74393

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 25 September 2012

Management course!

02 December 2012 - 02 Juli 2012

Een nieuw thuis voor 7 maanden; AZURA

04 September 2011 - 15 Juni 2012

Tessa op Cruise

Landen bezocht: